צפו בתקציר: 0:1 לבאיירן על אאוגסבורג, לייפציג גברה על אוניון

שתי המוליכות ניצחו, הפער של הבווארים בפסגה נותר על ארבע נקודות, אך הם ניצלו מתיקו בזכות החמצת פנדל של פינבוגאסון. 0:1 גם לקבוצה של נגלסמן, 2:2 בין פרנקפורט ויוביץ' לפרייבורג. ארמיניה ניצחה את שטוטגרט

(גודל טקסט)

משחקי היום (רביעי) בבונדסליגה נפתחו עם ההפסד הדרמטי של שאלקה לקלן, וננעלו עם ארבעה משחקים שנערכו במקביל. במוקד, באיירן מינכן גברה 0:1 על אאוגסבורג ולייפציג ניצחה את אוניון ברלין, כך שהסטטוס בצמרת נותר על כנו – הבווארים בפסגה ובפער של ארבע נקודות מהקבוצה של יוליאן נגלסמן השנייה בטבלה. בנוסף, פרייבורג נפרדה ב-2:2 מפרנקפורט ולוקה יוביץ' וארמיניה בילפלד גברה על שטוטגרט בקרב העולות.

אאוגסבורג – באיירן מינכן 1:0

ניצחון שני ברציפות לאלופת אירופה, אך הדעיכה ביכולת מהשבועות האחרונים הורגשה גם היום. נכון, השליטה של הבווארים הייתה מוחלטת, אך משהו שם עדיין לא זה וזו לא אותה המכונה של סיום העונה הקודמת ותחילת העונה הנוכחית. לפחות הם שוב ניצחו והרוויחו שלוש נקודות נוספות, כך שמכאן ללכת קדימה הרבה יותר קל.

רוברט לבנדובסקי העלה את הקבוצה של האנזי פליק ל-0:1 כבר בדקה ה-13 בפנדל מדויק, שהגיע אחרי עבירה של רני חדירה ברחבת אאוגסבורג. החלוץ הפולני ניגש לנקודה הלבנה ושלח כדור שטוח לפינה הימנית ולרשת, ובכך העלה את מאזנו ל-22 שערים ב-16 משחקים העונה בליגה הגרמנית. בדקה ה-76 אלפרד פינבוגאסון היה חייב להשוות עבור המארחת, כשהקבוצה קיבלה פנדל, אך החלוץ האיסלנדי בעט רק לקורה ופספס הזדמנות לקחת נקודה יקרה מבאיירן.

שחקני באיירן מינכן חוגגים | Philipp Guelland – Pool/Getty Images

לייפציג – אוניון ברלין 0:1

מצד אחד, לייפציג השנייה בטבלה ניצלה את ההפסד של דורטמונד ללברקוזן ופתחה פער של שלוש נקודות על פני המקום השלישי, כאשר מנגד הריצה הגדולה של אוניון ברלין, הכוללת שישה משחקי בונדסליגה ללא הפסד, נקטעה והיא נותרה במקום השישי. מבחינת המשחק, אלכסנדר סורלות' פתח בחוד של יוליאן נאגלסמן, כאשר לצד הנורבגי שיחקו גם כריסטופר אנקונקו ודני אולמו. אחרי מחצית מאופסת, הכוללת לא מעט איומים מצדה של לייפציג, בדקה ה-70 הגיע הרגע שהכריע את המשחק – אמיל פורסברג המחליף קיבל את הכדור מאולמו ברחבה וכבש שער ליגה אחרי חודש ללא שערים בליגה הבכירה בגרמניה.

אמיל פורסברג חוגג | Boris Streubel/Getty Images

פרייבורג – פרנקפורט 2:2

קרב עיקש מאוד נרשם הערב במגרשה הביתי של פרייבורג מהמקום התשיעי פגשה את פרנקפורט השמינית. רק לפני שלושה שערים האורחת קיבלה הרבה רוח גבית לאחר שניצחה 1:3 את שאלקה, במשחק החזרה של לוקה יוביץ' לקבוצה אשר נגמר בצמד נהדר של החלוץ. בהתמודדות היום הסרבי שוב פתח על הספסל וראה בדקה השישית את חברו אמין יונס כובש את שער היתרון של קבוצתם. בדקה ה-32 רולאנד סאלאי ההונגרי קבע שוויון והמהפך הושלם בדקה ה-63 עם גול חשוב של נילס פטרסן. יוביץ' עלה מהספסל כארבע דקות לאחר מכן ומהר מאוד ראה את בלם פרייבורג, קוון שלוטרבק, כובש שער עצמי אומלל עבורו וקבוע חלוקת נקודות במשחק.

לוקה יוביץ' | Matthias Hangst/Getty Images

ארמיניה בילפלד – שטוטגרט 0:3

נקודות סופר חשובות למארחת בקרב העולות החדשות, ובכך היא הגדילה את הפער ממיינץ ושאלקה האחרונות ל-10 נקודות ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא הפסד. פביאן קלוס העלה את ארמיניה ל-0:1 בבדקה ה-27, כאשר קיבל מסירה פנטסטית מיאקוב לאורסן ובסיומת מבריקה כבש מתוך הרחבה את השלישי שלו העונה בליגה. מארק-אוליבר קמפף, לצערו, כבש שערי עצמי בדקה ה-57 וקבע 0:2 למארחת אחרי שהסיט את הכדור אל תוך השער שלו. ריטסו דואן בנגיחה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-86.

שחקני ארמיניה בילפלד חוגגים | Stuart Franklin/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי