נוייר השתווה לאוליבר קאן, פליק הסביר מדוע לבנדובסקי הוחלף

הקפטן שמר על שער נקי בפעם ה-196 בבונדסליגה בדומה לשוער העבר האגדי. קימיך לא מרוצה אחרי ה-0:1 על אאוגסבורג: "במחצית השנייה איבדנו ביטחון כפי שקורה לעתים תכופות". החלוץ התלונן על כאבים בבוקר המשחק

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הייתה זוכה באליפות החורף בין כה (מה שלא קרה לה, אגב, בשנתיים האחרונות) אך הניצחון 0:1 באאוגסבורג היה סופר-חשוב עבורה. 11 משחקים ברציפות הוא חיכה לרגע הזה בו יישמור על שער נקי – השוער מנואל נוייר השתווה לאוליבר קאן עם 196 משחקי בונדסליגה ללא ספיגה. קאן נזקק ל-429 הופעות ונוייר עשה זאת ב-422 משחקים משחקים בלבד.. במשחק הקרוב נגד שאלקה הוא יקווה להיות לבדו בפסגה. הקבוצה של האנזי פליק אגרה 39 נקודות ב-17 מחזורים, לעומת 33 בלבד אשתקד ו-36 בעונת הבכורה של ניקו קובאץ'.

המאמן פליק אמר: "יש לנו 39 נקודות ואנחנו בפסגה, זה בסדר. חזרנו למסלול אחרי שני ההפסדים הקודמים וזה היה חשוב. התוצאה היא קריטית ונעבוד על השאר כדי להיות טובים יותר בפעם הבאה. השאיפה היא לשלוט לאורך 90 דקות, כפי שעשינו למשל במחצית הראשונה. למעשה היינו צריכים להכריע את המשחק, אבל עשינו אחרי ההפסקה יותר מדי טעויות. נגד שאלקה נהיה חייבים להיות טובים יותר".

רוברט לבנדובסקי כבש בפנדל את שער הניצחון כבר אחרי 13 דקות. הוא רצה לכבוש עוד שערים אך נאלץ לצאת בדקה ה-67. פליק הסביר: "הוא כבר הרגיש הבוקר (אתמול) משהו בשריר ואמר שהוא יוכל להסתדר עם זה. זה היה אמצעי זהירות כי הוא חשוב לנו מאוד, לא רצינו לקחת שום סיכונים". החלוץ כבש העונה 22 שערי ליגה ב-16 משחקים בלבד ובסה"כ הרשית 25 שערים ב-23 הופעות בכל המסגרות.

נוייר אמר לאחר המשחק: "החלק ההתקפי לא זרם במחצית השנייה, כנראה היינו בטוחים מדי בעצמנו. זה כבר היה בידיים שלנו במחצית הראשונה אך לאחר מכן הדברים התנהלו אחרת. אנחנו לא דומיננטיים ושולטים נגד היריבות כמו בעבר אבל אי אפשר לבטל את הגישה שלנו. ניצחנו פעמיים ברציפות וזה חשוב". השוער העלה פוסט קצר לאינסטגרם עם תמונה מעוצבת יחד עם אוליבר קאן: "הפרס לעבודת ההגנה הנהדרת שלנו", כתב

ג'ושוע קימיך כעס על היכולת: "היו לנו 15 איומים על השער במחצית הראשונה ובהחלט היינו צריכים לרדת למחצית עם יתרון של 0:2 או 0:3 ואז אף אחד לא היה יכול להתלונן. במחצית השנייה כפי שקורה לעתים קרובות כל כך – לא שיחקנו עם אותו הביטחון. היה עלינו להילחם שוב, לצערי לא התקרבנו לשער שני או שלישי".

"תודה למזל וללבנדובסקי", נכתב ב"קיקר" על הניצחון. "באיירן רשמה מחצית ראשונה חזקה אך הובילה רק 0:1, הרפתה בצורה מוגזמת והיריבה יכלה להרוויח נקודה אך המזל הלך עם האלופה". מדובר כמובן על החמצת הפנדל של אלפרד פינבוגאסון שבעט לקורה בדקה ה-76. "זה כמעט השתבש לה! באיירן נושמת לרווחה בזכות הקורה", נכתב ב"בילד" שם התייחסו לעובדה שגם בתקופה לא טובה האלופה שומרת על פער ארבע נקודות מהדולקת אחריה.

"זה כמעט השתבש וברח לה" | צילום מסך: "בילד"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי