"המהפך של סאנצ'ו": האנגלי שבר שיא בדורטמונד

הקשר הפך לשחקן הצעיר ביותר שמבשל 50 שערי בונדסליגה והיחיד שעשה זאת בפחות ממאה משחקים. "הוא שוב אחד השחקנים הטובים בעולם", נכתב בתקשורת. הומלס החמיא: "הוא עובד קשה יותר" והעביר מסר

(גודל טקסט)

בתוך עשרה ימים בורוסיה דורטמונד החזירה את העונה שלה לחיים. הצהובים-שחורים השיגו אתמול (שבת) ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות כשהביסו 0:3 את ארמניה בילפלד מבלי שארלינג הולאנד הבקיע. כעת, דורמטונד רחקוה רק שלוש נקודות ממקום המוליך לליגת האלופות. אחרי מחצית מאופסת, מחמוד דאוד וג'יידון סאנצ'ו כבשו תוך עשרה דקות (48 ו-58) ועזרו לאדין טרזיץ' לשמור על המאזן הנקי מהפסדים במשחקי הבית – ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בשישה משחקים.

סאנצ'ו פתח את העונה לא טוב אך התעורר. מאז 2021 הוא היה מעורב ב-12 מתוך 22 שעריה של דורטמונד בבונדסליגה כשכבש שישה שערים ובישל את אותה הכמות. האנגלי היה זה שבישל את השער של דאוד ובכך רשם ציון דרך. סאנצ'ו הפך לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-50 בישולים בבונדסליגה והראשון שעושה זאת בפחות ממאה משחקים. ב-99 הופעות הליגה שלו יש לו גם 36 שערים. במשחק היו עוד ציוני דרך: ג'ובאני ריינה רשם את משחקו ה-50 במועדון, והברזילאי הצעיר רינייר ז'סוס כבש שער בכורה.

טרזיץ' מרוצה: "המשחק החל מצוין, יכולנו לכבוש פעמיים אבל אז איבדנו את הדרך והפסדנו כדורים במרכז השדה. בדקות 25 עד 45 היו לנו מצבים רבים והיה עלינו להיות תכליתיים יותר. לאחר מכן היינו אפקטיביים יותר וקיבלנו את הפרס שהגיע לנו. אנחנו שמחים משלושת השערים ובאותה המידה מכך שלא ספגנו". ואכן, דורטמונד שמרה על שער נקי בשני משחקי הליגה האחרונים מה שלא קרה לה מאז חודש אוקטובר. על סאנצ'ו: "הוא משחק נהדר לצד ריינה ובלינגהאם.

אמרה צ'אן אמר: "היה חשוב שנישאר סבלניים אחרי המחצית. היו לנו הרבה מצבים אך לא ניצלנו אותם. ידענו שיגיעו עוד מצבים. אני חושב שהקבוצה ראויה למחמאות, עלינו להגיע לכל משחק כדי לנצח. לפנינו שבוע גדול אבל נגיע אליו עם הביטחון שהשגנו. אנחנו מתאמנים וחיים בשביל המשחקים האלה ורוצים לנצח".

כאשר הגרמני מדבר על שבוע גדול הוא בהחלט מתכוון לזה. כבר ביום שלישי תתארח דורטמונד אצל בורוסיה מנשנגלדבאך ברבע גמר הגביע. ביום שבת תחכה לה האלופה באיירן מינכן במשחק החוץ הקשה באירופה ככל הנראה. הבלם מאטס הומלס, לעומת זאת, עדיין רחוק מלהיות מרוצה: "אלה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהמקום בו אנחנו צריכים להיות". אולי אחרי השבוע הזה הוא ידבר אחרת. על סאנצ'ו אמר הומלס: "כשחקן צעיר הדברים לא תמיד מצליחים לך. הוא עבד קשה יותר באימונים ובחדר המשקולות וזכה לתגמול. שחקנים צריכים ללמוד מזה".

הומלס. העביר מסר ברור לחבריו | Marius Becker – Pool/Getty Images

בגרמניה החמיאו. "המהפך של סאנצ'ו: בזכות המאמן טרזיץ' הוא שוב אחד השחקנים הטובים בעולם", נכתב ב"סקיי ספורט גרמניה". "אחרי השער שכבש בפנדל הוא ממש חייך כאילו זו פרסומת למשחת שיניים. הוא שוב שחקן שעושה את ההבדל ודורטמונד כל כך זקוקה לו". ב"בילד" נכתב: "סאנצ'ו ודאוד – צמד נהדר. דורטמונד שמה בצד את התסכול אחרי ה-0:0 במחצית ושינתה את פניה במחצית השנייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי