לבנדובסקי עשה היסטוריה, באיירן ברחה זמנית מלייפציג

החלוץ הפולני כבש ב-1:3 של הבווארים נגד ברמן ועלה למקום השני בטבלת כובשי הבונדסליגה עם 268 שערים. גורצקה וגנאברי הוסיפו, מולר בישל פעמיים. הפער מהמקום השני צמח ל-5 נקודות. שאלקה הובסה 5:0 אצל וולפסבורג

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בבונדסליגה כבר נפתח אמש (שישי) עם הפסד מפתיע של בורוסיה מנשנגלדבאך. היום נמשכו המשחקים כאשר במוקד האלופה באיירן מינכן ניצחה 1:3 את ורדר ברמן והגדילה זמנית את הפער בפסגה. במקביל, שאלקה התקרבה עוד יותר לירידת ליגה אחרי שהובסה 5:0 אצל וולפסבורג. במשחקים הנוספים, אוניון ברלין ניצחה 1:2 את קלן, מיינץ ניצחה 0:1 את פרייבורג. במקביל, דורטמונד השיגה 0:2 חשוב על הרטה ברלין.

ורדר ברמן – באיירן מינכן 3:1

במחזור שעבר רשמה באיירן את אחד מהניצחונות המרשימים שלה העונה, לאחר שחזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:4 נגד דורטמונד ב"קלאסיקר". הערב, החניכים של האנזי פליק שוב חגגו על כר הדשא ופתחו זמנית פער של חמש נקודות מלייפציג השנייה. מן העבר השני, ורדר ברמן הגיע למשחק הביתי מעודד אחרי שגברה על ארמיניה בילפלד במשחק האחרון, אך גם היא לא הצליחה לעמוד בקצב של הבווארים.

זה התחיל כבר בדקה ה-22, לאחר שכדור קרן הגיע לעבר תומאס מולר, אשר בישל בנגיחה את השער הראשון ללאון גורצקה. השחקנים באדום הכפילו את היתרון בדקה ה-35 משער של סרג' גנאברי, שכבש אחרי מהלך מסירות קבוצתי מרשים מצד חבריו. מולר רשם לעצמו בישול נוסף במשחק ו-13 העונה בליגה.

הכובש והמבשל חוגגים. מולר עם גורצקה | FABIAN BIMMER/POOL/AFP via Getty Images

כמובן שאי אפשר לסיים משחק ללא שער של רוברט לבנדובסקי. החלוץ היה במקום הנכון בדקה ה-67 כדי לקבל את הכדור מההגנה היריבה ולהכניע מקרוב את השוער ייז'י פאבלנקה. בעקבות הגול שכבש הפולני העלה את מאזנו המפלצתי ל-32 שערי ליגה העונה. בנוסף, זה היה גם היה השער ה-268 של לבנדובסקי בליגה הגרמנית הבכירה, מה שהקפיץ אותו למקום השני אחרי גרד מולר האגדי, לו יש 365 שערים. לקראת הסיום, ניקלאס פולקרוג רק צימק עבור ברמן וקבע את תוצאת המשחק.

וולפסבורג – שאלקה 0:5

ה"זאבים" התאוששו מהפסד להופנהיים במחזור שעבר ופתחו פער של חמש נקודות מהמקום הרביעי, אם כי פרנקפורט שמדורגת בו תשחק רק מחר. ה"רויאל בלוז", מצדם, ממשיכים בדרך רצופת ההפסדים לליגת המשנה. שקודראן מוסטאפי העניק לוולפסבורג את היתרון כשכבש שער עצמי בדקה ה-32.

ואוט וחהורסט הבקיע את השני בדקה ה-51 מבישול של בוטה באקו ושבע דקות לאחר מכן, ההולנדי החזיר לבאקו את הטובה ובישל לו את השער השלישי. יוסיפ ברקאלו ניצל בישול נוסף של וחהורסט כדי לכבוש את הרביעי בדקה ה-64 ורבע שעה לאחר מכן, מקסימיליאן פיליפ השלים את החגיגה עם השער החמישי.

בדרך למטה. שחקני שאלקה מאוכזבים | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

אוניון ברלין – קלן 1:2

כבר מספר שבועות שאוניון ברלין נושפת בעורפה של דורטמונד בטבלה והערב היא התקרבה עוד יותר לצהובים-שחורים. הקבוצה של אורס פישר נקלעה לפיגור לקראת סיום המחצית הראשונה בעקבות פנדל מוצלח של אונדריי דודה הסלובני, אך גם החזירה עם כדור עונשין מ-11 מטרים משלה בדקה ה-48, אותו כבש מקס קרוסה. המהפך של אוניון הושלם בדקה ה-67 משער ניצחון של כריסטופר טרימל.

שחקני אוניון ברלין חוגגים | ANDREAS GORA/POOL/AFP via Getty Images

תוצאה נוספת

מיינץ – פרייבורג 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי