שער מדהים לבראנדט בניצחון של דורטמונד על הרטה ברלין

הצהובים שחורים התאוששו מההפסד בקלאסיקר והשיגו 0:2 חשוב על הקבוצה מהתחתית במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. שער אדיר לבראנדט (54), רויס נפצע והוחלף ע"י מוקוקו שהכפיל בתוספת הזמן (91)

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם ההפסד מפתיע של בורוסיה מנשנגלדבאך, והמשיך היום, עם הניצחון 1:3 של באיירן מינכן על ורדר ברמן וה-0:5 האדיר של וולפסבורג על שאלקה. בהמשך, דורטמונד אירחה את הרטה ברלין בסינגל אידונה פארק והשיגה ניצחון 0:2 חשוב במאבק על הכרטיס לליגת האלופות.

אחרי ההפסד הכואב בקלאסיקר לבאיירן מינכן וההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות בתיקו עם סביליה, הצהובים-שחורים חזרו למאבק בזירה המקומית על הכרטיס לליגת האלופות, ואדין טרזיק, המאמן של דורטמונד עד סוף העונה, החליט לעלות עם ההרכב ההתקפי ביותר שכלל את ארלינג הולאנד, תורגן הזאר, מרקו רויס, ג'וד בילינגהאם ויוליאן בראנדט. מנגד, קשישטוף פיונטק פתח בהתקפה של הרטה ברלין.

המארחת שלטה במשחק בצורה אבסולוטית כבר מהדקה הראשונה והגיעה למצבים רבים, אך החלוץ הנורבגי נשמר היטב ע"י ההגנה של הרטה ולא נראה מדויק מול השוער. בדקה ה-54, הגיע שער הניצחון של דורטמונד, ואיזה שער נפלא זה היה. בראנדט קיבל את הכדור ממרקו רויס במרחק של קרוב ל-30 מטרים מהשער, פינה לעצמו שטח ושחרר בעיטה אדירה לפינה הימנית שהשאירה את השוער עומד המום. 0:1 מדהים לבורוסיה דורטמונד.

יוליאן בראנדט | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

לראחר מכן המארחת הורידה את הרגל מהגז, בדקה ה-80, ולדימיר דרידה קיבל כרטיס אדום ישיר לאחר תיקול מכוער, ובדקה ה-84, הקפטן, מרקו רויס, נפצע שוב והוחלף ע"י יוסופה מוקוקו. כמה דקות לאחר מכן, בדקה ה-91, רגע לפני הסיום, מוקוקו המחליף הצעיר פרץ מאגף שמאל, התנער מהמגן ושלח בעיטה מזווית קשה לרשת. 0:2 נהדר לדורטמונד בסיום.

בעקבות הניצחון, דורטמונד צימקה את הפער מפרנקפורט, והמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות לנקודה אחת בלבד. מנגד, הרטה ברלין מסתבכת ועלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום במקרה שארמיניה בילפלד תנצח את באייר לברקוזן.

מרקו רויס | LEON KUEGELER/AFP via Getty Images
שחקני דורטמונד חוגגים | FRIEDEMANN VOGEL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי