פליק על קומאן ובואטנג: "זה לא נראה חמור". גורצקה צפוי להיעדר

הבווארים התעסקו בעיקר במצבת הפצועים אחרי ה-1:1 המאכזב מול אוניון ברלין והמאמן הרגיע לגבי הבלם ושחקן הכנף שנפגעו והוחלפו. הקשר ככל הנראה יחמיץ את הגומלין בפריז: "לא יכולים לקחת סיכון"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

החיים לא פשוטים ללא רוברט לבנדובסקי הפצוע, אפילו אם מדובר בבאיירן מינכן הגדולה. אחרי ההפסד 3:2 לפ.ס.ז' ורגע לפני הגומלין בעיר האורות, הבווארים עלו אתמול (שבת) בהרכב חסר מול אוניון ברליין וסיימו ב-1:1 מאכזב שאיפשר ללייפציג השנייה להוריד את הפער לחמש נקודות.

שער יפה של ג'מאל מוסיאלה הצעיר (68) מהבישול ה-16 העונה בליגה של תומאס מולר לא הספיק לאלופה, שספגה בדקה ה-85 ואיבדה שתי נקודות. למרות התוצאה המאכזבת, הפער בפסגה בהחלט אמור להספיק לבאיירן על מנת לזכות בתואר, שכן נותרו רק עוד 18 נקודות בקופה.

בסיום התייחס האנזי פליק לעובדה שג'רום בואטנג וקינגסלי קומאן הוחלפו בגלל פציעות. "ג'רום יצא בגלל בעיה בברך. גם קומאן ספג מכה. אבל אני לא חושב שזה חמור", הרגיע המאמן והבהיר כי הצרפתי היה אמור לצאת במחצית גם אם לא היה נפגע. בימים הקרובים תתברר כשירותם.

גם לוקאס הרננדס (חבלה בצלעות) ולאון גורצקה (פציעת שריר), שלא נכללו בסגל מול אוניון, נמצאים בספק. "יש לי יותר תקווה לגבי הרננדס. עם גורצקה אנחנו לא יכולים לקחת שום סיכון כי זו פציעת שריר. אנחנו צריכים לחכות ולראות האם נקבל מהצוות הרפואי אור ירוק", הסביר פליק.

בחזרה למוסיאלה. אחרי שלושה שערי בונדסליגה מהספסל, הכישרון הצעיר מצא את הרשת לראשונה במשחק בו פתח בהרכב ודאג להמשיך את רצף ההבקעות של באיירן, שעומד על 64 משחקים רצופים בכל המסגרות בהם הקבוצה מצאה את הרשת. "כל הצעירים שקיבלו הזדמנות שיחקו טוב ואני מאוד מרוצה מהם", אמר פליק והתייחס למוסיאלה, שסיים גם הוא עם פציעה קלה: "הוא סבל מהתכווצויות, אבל זה לגיטימי אחרי הופעה כזו ואני בטוח שזה יעבור עד הגומלין".

האנזי פליק
האנזי פליק | Matthias Hangst / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי