מעט מדי, מאוחר מדי? שאלקה גברה 0:1 על אאוגסבורג

הרויאל בלוז השיגו ניצחון שני בלבד העונה וראשון מזה שלושה חודשים, בזכות שער מוקדם של סואט סרדאר. למרות זאת, הם רחוקים 13 נקודות מהקו האדום. 2:3 למיינץ על קלן

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 נמשך הערב (ראשון) בליגה הגרמנית, כאשר במוקד שאלקה ניצחה 0:1 את אוגסבורג בהפתעה הגדולה של המחזור ורשמה את ניצחונה השני בלבד העונה. על אף שלוש הנקודות, הרויאל בלוז עדיין בדרך הבטוחה לליגת המשנה. לאחר מכן, מיינץ ניצחה 2:3 את קלן בתום משחק משוגע.

שאלקה – אאוגסבורג 0:1

התעוררו מאוחר מדי? שחקניו של דימיטריוס גראמוזיס גברו בתוצאה הצמודה על הקבוצה הבווארית בזכות שער מוקדם של סואט סרדאר, שכבש בדקה הרביעית, ורשמו ניצחון ראשון מזה שלושה חודשים, מאז ה-0:4 על הופנהיים במחזור ה-15. שאלקה, שהייתה עד לא מזמן אחת הקבוצות המובילות בגרמניה וחברת קבע בשלבי הנוקאאוט של המפעלים האירופיים הבכירים, נמצאת בדרך הבטוחה לבונדסליגה 2, שכן בינה לקו האדום מפרידות 13 נקודות כשנותרו 18 בלבד בקופה.

הפער מהמקום ה-16, המוביל למשחקי המבחן, עומד על 12 נקודות. מן העבר השני, האורחת נשארת במקום ה-11 בטבלה, כאשר הפער בינה לבין הקו האדום עומד על שבע נקודות עם שישה מחזורים לסיום, ניתן לומר כי אאוגסבורג די קרובה להבטחת הישארותה בליגה הבכירה בגרמניה.

סואט סרדאר חוגג | LEON KUEGELER/POOL/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

קלן – מיינץ 3:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי