לבנדובסקי יהיה כשיר למיינץ בשבת, סליהמיצ'יץ' זכה להגנה

בדיוק בזמן: החלוץ שנעדר כחודש בשל פציעה, התאמן כרגיל וישחק במה שעשוי להיות משחק האליפות. פליק אישר: "הוא יהיה איתנו". במועדון פרסמו הודעה והגנו על המנהל המקצועי. וגם: החלטה ראשונה לעונה הבאה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ביום שבת (16:20, שידור ישיר בספורט2) צפויה באיירן מינכן להבטיח את זכייתה באליפות התשיעית ברציפות. הבווארים יתארחו אצל מיינץ כאשר הם ביתרון עשר נקודות על פני לייפציג השנייה בטבלה כשנותרו 12 בקופה. ניצחון של הבווארים יכתיר אותם רשמית. אם לייפציג לא תנצח, גם תיקו יספיק. לקראת המשחק החגיגי הבווארים קיבלו בשורה מצוינת – לאחר שנעדר כחודש בשל פציעה והחמיץ שישה משחקים, רוברט לבנדובסקי השלים אימון מלא ויוכל לשחק: "הוא עושה רושם יוצא מן הכלל ויחזור בשבת", הבהיר המאמן האנזי פליק.

לבנדובסקי רוצה להיות חתום על שער האליפות ועומד לנגד עיניו גם לשבור את שיאו של גרד מולר כשבינתיים לפולני 35 שערי ליגה העונה ב-25 משחקים בלבד. הוא זקוק לשישה כדי לקבוע שיא ליגה. בסיבוב הקודם, למשל, לבנדובסקי כבש צמד נגדה והוסיף בישול. סרג' גנאברי התאושש מקורונה וחזר לאימונים חלקיים והחלטה לגביו תתקבל בסמוך למשחק.

מי שמילא את מקומו בפרק הזמן הזה הוא אריק צ'ופו-מוטינג שהבקיע בשני משחקי רבע גמר ליגת האלופות נגד פריז סן ז'רמן ובסה"כ רשם ארבעה שערים בזמן הזה ותשעה העונה. לפי "בילד", היכולת המצוינת שלו לאחרונה הביאה את המועדון להחליט להאריך את חוזהו בעונה נוספת. "הוא מסתדר עם כולם בחדר ההלבשה, תמיד עם מצב רוח טוב ומראה מחויבות מלאה", נכתב בדיווח וכמוכן החלוץ בן ה-32 מרוויח שכר נמוך – כשני מיליון יורו לעונה עם בונוסים. "בחודש מאי תהיה הכרזה רשמית".

אריק צ'ופו מוטינג | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

בתוך כך, בבאיירן מתמודדים לאחרונה עם כעס גדול שמופנה כלפי חסן סליהמיצ'יץ' המנהל המקצועי על רקע רצונו של האנזי פליק לעזוב בקיץ. המועדון נאלץ לפרסם הודעה רשמית ביום רביעי באתר הרשמי כשהנשיא הרברט היינר אמר: "באיירן מתנגדת בכל תוקף ובנחרצות לעוינות כלפי חסן. כמובן שביקורת אובייקטיבית מותרת תמיד. עם זאת, אנו מגנים התקפות אישיות והסתה".

הנשיא הבהיר עוד כי: "לכל מטבע יש שני צדדים. כולנו מרוצים מההופעה הנהדרת של הקבוצה ב-18 החודשים האחרונים. אנחנו מבינים שהמאמן רוצה סגל של 30 שחקנים מובילים. אצלנו כולם כאלה לדעתי. אבל יש לנו גם התמודדות לא פשוטה עם הקורונה והפסדנו כ-150 מיליון יורו. פליק עסוק יותר בהצלחה בטווח הקצר, בעוד על המנהל הספורטיבי לפקוח עין על התכנון לטווח הארוך. כולנו מקבלים החלטות יחד כולל בכל הקשור להרכבת הסגל ונמשיך לכתוב את סיפור ההצלחה הזה בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי