לבנדובסקי בסגל למשחק האליפות, פליק יצא להגנת המנהל הספורטיבי

באיירן תתארח אצל מיינץ ותקווה להשיג ניצחון שיבטיח תואר תשיעי ברציפות. הפולני כשיר, מאמנו התייחס לשיא של גרד מולר: "רוברט בושר טוב, כולנו נתמוך בו". וגם" העוינות כלפי סליהמידז'יץ' ברשתות

(גודל טקסט)

חמישה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-31 בבונדסליגה. במוקד: באיירן מינכן תתארח אצל מיינץ (החל מ-16:20, ספורט2) בידיעה שניצחון יכתיר אותה לאלופת גרמניה בפעם התשיעית ברציפות. במקביל: בורוסיה דורטמונד תפגוש את וולפסבורג בחוץ למפגש קריטי עבורי שתיהן (החל מ-16:20, ספורט4) ופרייבורג תארח את מונאס דאבור והופנהיים (החל מ-16:25, ספורט3). לאחר מכן, החל מ-19:25 בספורט3, באייר לברקוזן תשחק מול איינטרכט פרנקפורט.

מיינץ – באיירן מינכן

בצל בקשתו של האנזי פליק לעזוב, באיירן מינכן זקוקה לשלוש נקודות על מנת לזכות באופן רשמי באליפות גרמניה בפעם התשיעית ברציפות. ערב המחזור, הבווארים מובילים את הטבלה עם עשר נקודות יתרון על פני לייפציג, כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה. המוליכה אמנם סבלה ממכת ההיעדרויות קשה והודחה לאחרונה מליגת האלופות על ידי פריז סן ז'רמן, אך בליגה הסיפור שונה והיא תגיע להתמודדות עם מאזן מצוין של שבעה ניצחונות בשמונת המחזורים האחרונים. מנגד, מיינץ ברחה מהתחתית בתקופה האחרונה בזכות ריצה מרשימה של שבעה משחקי ליגה ללא הפסד (ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

מי שנמצא בתמונת ההרכב של פליק הוא רוברט לבנדובסקי, שחזר השבוע לאימונים מלאים ועשוי לשוב לכר הדשא לראשונה מאז שנפצע במדי נבחרת פולין בסוף חודש מרץ. החלוץ עדיין מקווה לשבור את שיאו של גרד מול האגדי, שהבקיע 40 שערי בונדסליגה בעונת 1971/72. במאזנו של לבנדובסקי, שהחמיץ את ארבעת משחקי הליגה האחרונים, 35 שערים ב-25 משחקים, כשנותרו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה. האם הוא יצליח להבקיע שש פעמים ויהפוך לשיאן השערים לעונה אחת בגרמניה? אף אחד לא יופתע אם כן.

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | CHRISTOF STACHE / Contributor

פליק התייחס למצבת הפצועים: "לבנדובסקי וגורצקה יהיו בסגל. לגבי סרג' גנאברי, נמתין ונראה מה יהיה אחרי האימון. הסגל מתמלא שוב, זה מצוין מבחינתנו". על השיא שלבנדובסקי יכול לנפץ אמר המאמן: "הוא נעדר מהמגרשים כארבעה שבועות, אבל הוא בכושר טוב והוא הראה את זה באימונים השבוע. כולנו נתמוך בו, כמובן, אבל אנחנו מרוכזים ברצון לקחת אליפות".

על המשחק מול מיינץ: "השחקנים שלנו הראו בשבועות האחרונים איזה איכות ומנטליות יש להם. אנחנו רוצים לזכות באליפות בשבת, אבל אנחנו גם יודעים שמיינץ תגיע במצב רוח ממש טוב".

פליק נשאל על העוינות של האוהדים באינטרנט כלפי המנהל הספורטיבי של המועדון, חסן סליהמידז'יץ', איתו הוא נמצא בסכסוך ארוך ומותקשר: "כל אחד יכול לדמיין איך זה מרגיש כשמעליבים את המשפחה שלו. חריגה מהגבולות זה דבר שאני ממש לא אוהב".

חסן סליהמידז'יץ', האנזי פליק
חסן סליהמידז'יץ', האנזי פליק. תקופה לא פשוטה | Stefan Matzke – sampics / Contributor

וולפסבורג – דורטמונד

אולי ההזדמנות האחרונה של דורטמונד, שמפנטזת על כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. ערב המחזור, הצהובים-שחורים במקום החמישי עם ארבע נקודות מתחת לפרנקפורט הרביעית וחמש פחות מוולפסבורג אצלה היא תתארח מחר. המשמעות היא שניצחון יקטין את הפער בין הקבוצות לשתי נקודות ויפתח מחדש את המירוץ ואילו כל תוצאה אחרת ככל הנראה תוביל לכך שהקבוצה של ארלינג הולאנד תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.

דורטמונד תגיע להתמודדות אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מנגד, וולפסבורג התאוששה במחזור האחרון עם 1:3 על שטוטגרט שקטע רצף של שני הפסדים. האורחת תחסר את מאטס הומלס המושעה, אך להרכב צפוי לשוב ג'יידסון סאנצו' שינסה להפעיל את מרקו רויס וארלינג הולאנד בחלק הקדמי. מנגד, הזאבים יקווו להופעה טובה של ואוט וחהורסט המצוין, מלך שערי הקבוצה, שמצא את הרשת 20 פעמים העונה במסגרת הליגה.

ג'יידון סאנצ'ו | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי