פרנקפורט אכזבה עם 1:1 נגד מיינץ, הרטה וארמיניה נפרדו ב-0:0

רוסטיץ' כבש בדקה ה-86, אך הנשרים מעדו ונותרו במקום החמישי. דודה החליק והחמיץ מהנקודה הלבנה, קלן הפסידה 4:1 לפרייבורג ונשארה מתחת לקו האדום. הרטה ברלין וארמיניה בילפלד סיימו ב-0:0 בקרב התחתית החשוב

(גודל טקסט)

לאחר שבאיירן מינכן הבטיחה סופית את זכייתה התשיעית ברציפות בליגה הגרמנית, המחזור ה-32 נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים משמעותיים מבחינת הקרב על המקום בליגת האלופות ועל מאבקי התחתית. במשחק המוקדם, פרייבורג ניצחה בחוץ 1:4 את קלן ועלתה לחצי העליון של הטבלה. לאחר מכן, איינטרכט פרנקפורט ספגה 1:0 ביתי מפתיע למיינץ ופספסה הזדמנות לחזור למקום הרביעי. במשחק נוסף, הרטה ברלין וארמיניה בילפלד נפרדו בתיקו 0:0 בקרב תתחית.

איינטרכט פרנקפורט – מיינץ 1:1

הקבוצה של בו סוונסון הגיעה לפרנקפורט בתקופה אדירה של שמונה משחקים ללא הפסד, כולל חמישה ניצחונות. בדקה ה-11, האורחת עלתה ביתרון בזכות בעיטה שטוחה וחזקה מחוץ לרחבה. בדקה ה-86, איידין רוסטיץ', שנכנס כמחליף במחצית הראשונה, כבש וקבע חלוקת נקודות.

הנשרים סופרים משחק שני ברציפות ללא ניצחון, ומסיימים את המחזור במקום החמישי, לאחר שבורוסיה דורטמונד עקפה אותה עם 2:3 על ר.ב. לייפציג. כשנותרו עוד שני מחזורים, הקבוצה של אדי הוטר זקוקה לחזור למסלול הניצחונות כדי להשיג את הכרטיס המיוחל לליגת האלופות. מנגד, מיינץ ממשיכה במומנטום החיובי עם תוצאת תיקו מרשימה נגד קבוצת הצמרת.

קארים אוניסיוו חוגג | KAI PFAFFENBACH/POOL/AFP via Getty Images

קלן – פרייבורג 4:1

האורחת מהיער השחור עלתה ליתרון כפול עם צמד שערים מהירים. בדקה ה-18, החלוץ נילס פטרסן כבש את השער הראשון עבור הקבוצה של כריסטיאן שטרייך. כעבור שתי דקות, חברו לחוד, ארמדין דמירוביץ', הצטרף לרשימת המבקיעים כשהקביע מטווח אפסי. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, סבסטיאן אנדרסון צימק את התוצאה עבור האדומים שמסובכים מתחת לקו האדום, ובדקה ה-61, הייתה להם הזדמנות פז להשוות את התוצאה. אונדריי דודה ניגש לבעיטה מהנקודה הלבנה, אך החליק ובעט את הכדור מעל המסגרת. בתוספת הזמן, קלן התפרקה. מתפרצת קטלנית של השחורים הסתיימה בשער של וינצ'נזו גריפו,, וג'ונתן שמיד כבש את הרביעי בדקה ה-96.

פרייבורג שבה למסלול הניצחונות לאחר נקודה אחת משני המשחקים האחרונים, ועלתה למקום התשיעי על חשבון שטוטגרט. לעומתה, קלן נעצרת לאחר שני ניצחונות רצופים, כולל 1:2 מרשים במיוחד על ר.ב. לייפציג, ונשארת מתחת לקו האדום, נקודה פחות מהמקומות המובילים למבחנים. בשני המחזורים האחרונים, האדומים יפגשו שתי קבוצות תחתית, בדמותן של הרטה ברלין ושאלקה, לשני מפגשים קריטיים שיקבעו באיזו ליגה היא תשחק בעונה הבאה.

אונדריי דודה | Lukas Schulze/Getty Images

הרטה ברלין – ארמיניה בילפלד 0:0

שתי הקבוצות נפגשו לקרב תחתית לוהט, אך בפועל חלוקת הנקודות באצטדיון האולימפי בברלין לא משרתת אף אחד מהצדדים. המארחת נותרת במקום ה-14 עם 31 נקודות, כאשר לאורחת כמות זהה אך עם הפרש שערים נחות.

יואכים נילסון, ג'ון קורדובה | Filip Singer – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי