דורטמונד העפילה לליגת האלופות עם 1:3 על מיינץ

סאנצ'ו בישל פעמיים והולאנד הוסיף אסיסט משלו עבור הצהובים-שחורים, שהשיגו כרטיס למפעל הבכיר באירופה בזכות שערים של רויס, גריירו ובראנדט. וולפסבורג הבטיחה את המקום בליגת האלופות אחרי 2:2 נגד לייפציג

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה בגביע הגרמני, לבורוסיה דורטמונד נותרה מטרה אחת – להשיג את הכרטיס לליגת האלופות. הערב (ראשון) היא עמדה ביעד לאחר שהביסה 1:3 את מיינץ במסגרת המחזור ה-33 בבונדסליגה. מיד לאחר מכן, וולפסבורג הבטיחה את המקום בליגת האלופות אחרי 2:2 נגד לייפציג.

מיינץ – בורוסיה דורטמונד 3:1

הצהובים-שחורים המשיכו במומנטום ושמרו על מקומם בתוך הרביעייה הראשונה בטבלה, בעוד המארחת, שנחלצה מירידת ליגה אחרי מסע הירואי, הפסידה לראשונה מאז המחזור ה-23. ג'יידון סאנצ'ו וארלינג הולאנד, אשר בגמר הגביע כבשו צמד כל אחד, העדיפו לבשל הפעם. בדקה ה-23 האנגלי מסר לרפאל גריירו, שסובב כדור נפלא שהכניע את שוער מיינץ והעלה את דורטמונד ליתרון. שלוש דקות לפני ההפסקה, סאנצ'ו מצא את מרקו רויס בין שלושה שחקנים של היריבה והקפטן שם את הרגל במקום הנכון כדי להבקיע את השער השני. בדקה ה-80 הגיע תורו של הולאנד לבשל – הנורבגי ניער שני שחקנים מעליו ומסר ליוליאן בראנדט, שכבש ארבע דקות אחרי שעלה מהספסל. רובין קוואיסון צימק לזכות מייץ בפנדל בדקה ה-91.

שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

לייפציג – וולספבורג 2:2

אחרי עונה מלאה בעליות וירידות, לייפציג הבטיחה הערב את המקום השני בבונדסליגה לאחר קאמבק קטן שביצעה על חשבונה של וולפסבורג, שהבטיחה בעצמה את המקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות בסיום העונה. מקסימיליאן פיליפ השלים צמד עוד במחצית השנייה עבור ה"זאבים", אבל בחצי השני הגיע מרסל סביצר, שסידר ליוסטין קלוייברט שער מצמק בדקה ה-51 ולאחר מכן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-78.

סביצר. שער ובישול לאוסטרי | Cathrin Mueller/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי