לבנדובסקי: "השיאים של רונאלדו ומסי? בבונדסליגה יש פחות משחקים"

החלוץ, שזכה לשבחים מאשתו של גרד מולר, התייחס למאזן השערים של שני כוכבי העל: "הליגה כאן פחות חזקה אך ארבעה משחקים זה הבדל גדול". וגם: האכזבה נגד פ.ס.ז', והאם השיג הכל בבאיירן. הבווארים בדרך לרכש ראשון?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אמנם בעונה שעברה הוא כבש יותר שערים (55 לעומת 48 העונה) וזכה עם באיירן מינכן בטרבל, אך רוברט לבנדובסקי לא ישכח לעולם את עונת 2020-21, השנה בה שבר את שיא השערים של גרד מולר עם 41 שערים בבונדסליגה. הוא עשה זאת ממש בדקה ה-90 של מחזור הסיום נגד אאוגסבורג. החלוץ הפולני, שיתפנה כעת לאתגר גדול בדמות יורו 2020 עם נבחרתו פולין, התפנה לשיחה קצרה עם "בילד".

קודם לכן, אשתו של החלוץ הגרמני האגדי, בירכה: "היו לך הרבה הזדמנויות במשחק הזה. חשבנו שאתה בכוונה לא מבקיע. גרד היה אומר לך: 'אתה משוגע? אל תיקח אותי בחשבון, אם אתה צריך לכבוש – תעשה את זה'". "אני שמחה שזה קרה. כל השיאים נשברים, בכל ענפי הספורט. גרד שמר על השיא במשך 50 שנה וזהו זה".

הרגע המאכזב עבור החלוץ היה כשנאלץ להחמיץ את המשחקים נגד פריז סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות בשל פציעה. לבנדובסקי אמר: "בהחלט שהייתי נלחם עד הסוף כדי לעזור לקבוצה לעבור שלב, האמנו. וגם אם זה לא היה מצליח – זה בסדר. אבל לא יכולתי להיות שם וזה כאב לי".

על הזכייה בנעל הזהב האירופית, שחמקה ממנו בעונה שעברה והגיעה לצ'ירו אימובילה: "זה נכון שיש לי יתרון גדול מול התחרות למשל באנגליה, ספרד, צרפת ואיטליה. מצד שני בבונדסליגה יש פחות משחקים. זה גורם לי להתגאות במספרים שלי. זה משהו מיוחד להבקיע מעל 40 שערים".

החלוץ זכה עם באיירן בכל התארים ונשאל האם עבודתו בקבוצה הסתיימה וענה: "לא חשבתי על זה בצורה כזו". לגבי התארים האישיים הרי שהוא זכה בתואר מלך שערי הבונדסליגה שש פעמים, לעומת מולר שעשה זאת שבע פעמים. "לא ידעתי שמולר זכה בפרס הזה כל כך הרבה". כשנשאל על סה"כ השערים שמולר הבקיע בליגה, 365, ענה: "לא חשבתי על זה ולו לרגע, זה לא בראש שלי". ליאו מסי כבש 50 שערי ליגה ב-2012 ורונאלדו הבקיע 48 שערים ב-2015. רק השניים האפילו עליו. הוא נשאל האם זה אתגר וענה: "בשביל זה אני צריך עוד ארבעה משחקים כמו בספרד, זה עושה הבדל גדול".

רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Getty Images

עוד בבאיירן, לפי הכתב הגרמני כריס וויליאמס, המועדון בשיחות מתקדמות עם ג'ורג'יניו ווינאלדום, הקשר ההולנדי שסיים את החוזה בליברפול. נטען כי הקשר הראשוני נוצר לפני מספר שבועות אך הקשר העדיף להתרכז במשימה של האנגלים – להשיג את הכרטיס לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי