גלדבאך מתוסכלת אחרי שקופחה מול באיירן: "מצחיק, היה פנדל ברור"

אופאמקאנו הכשיל את תוראם פעמיים ברחבה לקראת הסיום, אך השופט מרקו פריץ התעלם וקבוצתו של הוטר הסתפקה ב-1:1 מול הבווארים במחזור הפתיחה: "איך הוא לא הלך לצפות ב-VAR?", רטן המאמן

(גודל טקסט)

יוליאן נאגלסמן ובאיירן מינכן פתחו את הבונדסליגה אתמול (שישי) עם איבוד נקודות מאכזב ו-1:1 בחוץ מול בורוסיה מנשנלגדבאך. האלופה לא נראתה טוב בדקות הראשונות ונקלעה לפיגור מוקדם (10), אבל מי אם לא רוברט לבנדובסקי היה שם כדי לאזן את התוצאה (42) ולהפוך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הבכירה בגרמניה שהבקיע שבע עונות בריצפות במחזור הפתיחה.

במוקד העניינים ב"בורוסיה פארק" היה השופט מרקו פריץ, שהתעלם משתי עבירות של בלם הרכש דאיו אופאמקאנו על מרקוס תוראם וככל הנראה קיפח את המארחת. "זה מתסכל מאוד לפתוח את הטלפון בחדר ההלבשה ולקבל כל כך הרבה הודעות שהיה פנדל. פריץ היה צריך לפחות ללכת ל-VAR ולבדוק את האירוע בעצמו", רטן בסיום קשר גלדבאך יונאס הופמן.

גם המאמן אדי הוטר, שהשתולל בזמן אמת על ההחלטה וספג כרטיס צהוב, נותר מתוסכל. "מצחיק שהוא לא הלך לבדוק את זה. זאת כבר היסטוריה ואי אפשר לשנות את מה שהיה, אבל הוא היה חייב ללכת לצפות באירוע בעצמו, זה היה יכול להכריע את המשחק". גם הקפטן לארס שטינדל היה נחרץ: "הגיע לנו פנדל ברור, אופאמקאנו משך את תוראם ואחר כך גם הפיל אותו".

מרקו פריץ, לארס שטינדל
מרקו פריץ, לארס שטינדל | Christian Verheyen / Contributor

מן העבר השני, נאגלסמן סיכם את הופעתו הראשונה בבונדסליגה כמאמן באיירן מינכן: "הקהל ראה משחק מרגש שבסופו חלוקת הנקודות הייתה צודקת. אתה אף פעם לא יכול להיות מרוצה אם אתה לא מנצח, אבל גלדבאך קבוצה מצוינת והיא שיחקה ממש טוב". תומאס מולר הוסיף: "היינו יכולים להשיג יותר מנקודה, אבל גם לגלדבאך היו את ההזדמנויות שלה להכריע. יש כמה דברים שנצטרך לשפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי