0:2 לוויאריאל על ולנסיה, הבטיחה מקום רביעי

המשימה הושלמה. ויאריאל במקום הרביעי
המשימה הושלמה. ויאריאל במקום הרביעי | צילום: AFP

הצוללת הצהובה תהיה במוקדמות ליגת האלופות. ניצחונות לאספניול ולחטאפה

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-36 בספרד התמקדו אולי בצמרת, אך גם במקומות שמתחת למוליכות ישנם מאבקים. ויאריאל ניצחה את ולנסיה במסטאייה והבטיחה את המקום הרביעי, המוליך למוקדמות ליגת האלופות, בעוד שאספניול וחטאפה השיגו ניצחונות חשובים במאבקי ההישרדות בליגה.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

ולנסיה – ויאריאל 2:0

שלושה משחקי ליגה רצופים לא ניצחה הצוללת הצהובה לפני הערב, מה שפתח את הקרב על המקום הרביעי. אחרי הביקור במסטאייה, המאבק ננעל. סאמו גארסיה כבש ראשון בדקה ה-14, אדריאן לופס הכפיל בחלוף 19 דקות והצוללת הצהובה הבטיחה מקום במוקדמות ליגת האלופות (הפער מבילבאו עומד על 6 נקודות שני מחזורים לסיום, אבל לוויאריאל יתרון במאזן הפנימי). אם החבורה של מרסלינו תזכה בליגה האירופית, אז היא תשיג כרטיס אוטומטי לשלב הבתים של הצ'מפיונס.

אספניול – סביליה 0:1

מחזיקת הליגה האירופית אמנם מאיימת להגיע לגמר שלישי ברציפות בזירה היבשתית, אבל בכל מגרשי החוץ בהם ביקרה העונה בתוך ספרד היא עדיין לא ניצחה. פליפה קאיסדו הבקיע את שערו השמיני העונה בליגה ולמעשה סידר לפריקוס את ההישארות. בשבוע הבא הם ינסו לבלום גם את היריבה העירונית ברצלונה בדרבי בקאמפ נואו.

 

דפורטיבו לה קורוניה – חטאפה 2:0 
הקבוצה מפאתי מדריד הגיעה לחבל גאליסיה ועם ניצחון חשוב שמרה על סיכויי ההישרדות בליגה הבכירה. פאבלו סראביה הצעיר בישל את השער הראשון לפדרו לאון (41), שמסר בעצמו את האסיסט לשער השני של קרלוס ויגראי (85). סלסו בורחס המארח הורחק בדקה ה-64.

 

בילבאו – סלטה 1:2
ניצחון חשוב לבאסקים שהחליפו מקומות עם סלטה. מרסלו דיאס הצ'ילאני בישל לבן ארצו פביאן אורייאנה שער יתרון לוויגו כבר בדקה ה-13. אריץ אדוריס איזן בפנדל (38) ושתי דקות אחר כך הורחק בצהוב שני גוסטבו קבראל הארגנטיני. שער הניצחון של החבורה של ואלוורדה הגיע בדקה ה-72 כשאיניאקי וויליאמס סידר לראול גארסיה את השני. 

 


פאבלו הרננדס מנסה להתרומם (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי