אונסואה: אם נבוא במטרה להגן מול ברצלונה, נסבול יותר

חואן קרלוס אונסואה
חואן קרלוס אונסואה | Gettyimages

מאמן סלטה ויגו מתכונן לגומלין שמינית גמר גביע המלך בחמישי בקאמפ נואו (22:30, ספורט1): "חייבים להיות מושלמים". מסי ולואיס סוארס, שלא נרשמו למשחק הראשון, יחזרו לסגל

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

ברצלונה תצטרך להתייחס ברצינות למשחק הגומלין מחר בשמינית גמר בגביע המלך (חמישי, 22:30, שידור ישיר בספורט1). במשחק הראשון ליאו מסי ולואיס סוארס נעדרו מההרכב בגלל שהגיעו מאוחר מהחופשה. בארסה שיחקה עם מחליפים והשיגה רק 1:1 בבלאידוס. בנוסף, הוכיחה סלטה שהיא קבוצה מצויינת כשכפתה 2:2 על ריאל מדריד בליגה.

סלטה אומנם מדורגת רק במקום ה-15 בליגה, אבל לא הפסידה כבר שלושה משחקים, ביניהם אחד בגביע, ולא נוצחה על ידי בארסה וריאל מדריד. בנוסף היא סיימה ב-2:2 את משחק הליגה העונה בקאמפ נואו, שהיה אחד משלוש תוצאות תיקו שעשתה בארסה העונה לצד 15 ניצחונות ליגה ואפס הפסדים.


ג'ורדי אלבה שספג מכה ברגלו ב-0:3 על לבאנטה אמור להיות כשיר וכך גם תומאס ורמאלן שאמור להתאמן היום עם שאר השחקנים. ארנסטו ואלוורדה עשוי להמשיך עם קרלס אלנייה וחוסה ארנאיס בהרכב ולתת לאחרים לנוח. בברצלונה מגלים אופטימיות לגבי סמואל אומטיטי שחזר להתאמן עם כל הקבוצה אחרי שנפצע ב-2 בדצמבר נגד סלטה ויגו ועשוי לחזור לשחק בקרוב, כנראה בסוף החודש נגד דפורטיבו אלאבס ב-28 בינואר. הדבר יאפשר לברצלונה לשחרר את חאבייר מסצ'ראנו לחביי הסינית.


אונסואה. נחוש לקראת הגומלין (Gettyimages)

מאמן סלטה, חואן קרלוס אונסואה, אמר שאם סלטה רוצה לעבור את ברצלונה, היא תצטרך לשחק הכי גבוהה: "התאוששנו בצורה יפה מהמשחק נגד ריאל מדריד. ניסינו ליצר שתי קבוצות שיצליחו גם בליגה וגם בגביע המלך, אבל מול בארסה בקאמפ נואו חייבים להיות מושלמים". המגן השמאלי רוברט מאזן הסלבקי שנרכש מז'ילינה עשוי לשחק ולערוך את הבכורה בקבוצה. המאמן, שהיה עוזרו של לואיס אנריקה אשתקד בבלאוגרנה, אמר: "אם נבוא במטרה להגן על השער 90 דקות נסבול יותר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי