'פוטבול ליקס' חשף: משפחת מסי העלימה 1.5 מיליון דולר

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

כוכב ברצלונה שוב סופג אש, והפעם בעקבות משחק ראווה שאביו ארגן ב-2012 וכלל את פלקאו, חאמס, אבידל, דרוגבה וניימאר. על פי 'פוטבול ליקס', משפחת מסי לא העבירה את הסכום לפליטים מסוריה, למען אורגן המשחק

(גודל טקסט)

בזמן שברצלונה שלו מתמוגגת מהתצוגה המרשימה על חשבון ריאל סוסיאדד, ליאו מסי שוב ספג אש, הפעם מכיוונו של 'פוטבול ליקס'. היוזמה למען חשיפת השחיתות בכדורגל העולמי, טענה היום (שני) כי משפחתו של הפרעוש העלימה 1.5 מיליון יורו דרך חברת קש באורגוואי. סכום הכסף היה מתוכנן לעבור למען הפליטים בסוריה, שמומן על ידי משחק ידידות אותו ארגן חורחה מסי ב-2012/13.

המשחק, שזכה לכינוי 'החברים של מסי', היה אמור לסייע לפליטים בסוריה ונעלם. במשחק המדובר כיכבו חאבייר מסצ'ראנו, דני אלבס, ניימאר, אדינסון קבאני, חאמס רודריגס, פלורן מלודה, דידייה דרוגבה, אריק אבידל, פינטו ורדמאל פלקאו.

הסערה סביב סכום הכסף האבוד הוביל את משטרת מדריד לפתוח בחקירה ב-2015, אולם שופט בבית המשפט בברצלונה בחר לסגור את התיק בטענה כי הוא חסר ראיות. 'פוטבול ליקס' גורס כי משפחת מסי דאגה להעביר לפליטים רק 300 אלף דולר דרך יונצ"ף, ואחיו של הפרעוש, רודריגו, המשמש כנשיא הקרן סירב להשיב על תשובות בנוגע לפרשה. על פי המסמכים של 'פוטבול ליקס', החברה באורוגוואי שילמה על כרטיסי הטיסה והשהות של השחקנים, כשמסי ומשפחתו זכו למטוס פרטי ובילו בבית מלון מפואר.


מסתבך. מסי (AFP) 

כזכור, 'אל מונדו דפורטיבו' טען ב-2013 כי קרטל סמים היה מעורב בארגון המשחק, יחד עם ג'יז'רמו מרין, המקורב לחורחה מסי. החברה האורגוואית הרוויחה סכום המוערך בשבעה מיליון יורו, והעבירה לשחקנים סכומי עתק. מאוחר יותר, נודע כי עובדים של מרין סיפרו כי הם זקוקים לארבעה מיליון דולר על מנת לשלם לכוכבים כדי שייקחו חלק במשחק. ממשפחת מסי טענו כי הם לא קיבלו שום תשלום על משחק הראווה, אולם כעת יש הוכחות שמוכיחות אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי