ריאל מדריד ניצחה 0:3 את אלאבס, אתלטיקו הפסידה לבטיס

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

הבלאנקוס רשמו ניצחון שלישה ברציפות הודות לשערים של בנזמה (30), ויניסיוס ג'וניור (80) ומריאנו (90). הקולצ'ונרוס לא ניצלו את המעידה של ברצלונה, והתרחקו ממנה עוד נקודה אחרי 1:0 עקב פנדל מוצלח של קנאלס

(גודל טקסט)
אחרי ה-2:2 בין ברצלונה לוולנסיה, המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה מפגשים כשאתלטיקו מדריד לא הצליחה לנצל את המעידה של המוליכה והפסידה 1:0 לריאל בטיס בבניטו ויימרין. ויאריאל, שלא ניצחה מאז נובמבר, איבדה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 מאכזב בבית נגד אספניול.  במשחק המרכזי של הערב ריאל מדריד הביסה בברנבאו 0:3 את אלאבס.


ריאל מדריד – אלאבס 0:3
אלופת אירופה בשלוש שנים האחרונות חוזרת לעניינים, אחרי שהבטיחה את עלייתה לחצי גמר הגביע אחרי שהביסה 3:7 את ג'ירונה בסיכום שני המשחקים, בליגה רשמה ניצחון שלישה ברציפות אחרי 0:2 ביתי על אלאבס. בנזמה שנמצא בכושר נהדר כבש את העשירי שלו בליגה אחרי שדחק מקרוב כדור רוחב של סרחיו רגילון בדקה ה-30. ריאל מדריד מצאה את השער השני עשר דקות לסיום מרקו אסנסיו מצא את ויניסיוס ג'וניור בחרבה והברזילאי דחק מקרוב. בתוספת הזמן שער של אלבארו אודריוסולה נפסל בשל נבדל אבל הספרדי יצא מחויך בסיום כעבור דקה אחת בלבד כאשר בישל למאריאנו שנגח בעצמה לשער האורחת והשלים ניצחון חלק של ריאל מדריד.


FP: @realmadrid 3-0 @Alaves
@Benzema 30', @vini11Oficial 80', @marianodiaz7 90'+1'#Emirates | #HalaMadridpic.twitter.com/iNYu8D6KEw

— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) February 3, 2019


ריאל בטיס – אתלטיקו מדריד 0:1

לא רק שהקולצ'ונרוס לא ניצלו את המעידה של ברצלונה, הם גם ראו את הפער מהמוליכה גדל בעוד נקודה לשש. זה היה ההפסד השני העונה של אתלטיקו, לראשונה מאז ה-2:0 לסלטה ויגו אי שם בספטמבר. הרכש אלברו מוראטה אומנם השלים 90 דקות בהרכב של דייגו סימאונה, אך לא הצליח למצוא את הרשת בבכורה. אקס נוסף של ריאל מדריד לעומת זאת, סרחיו קנאלס, דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-65 וקבע 0:1, שהעלה את בטיס למקום השישי לפחות באופו זמני.



ויאריאל – אספניול 2:2
אחרי שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, ויאריאל כבר הוליכה 0:2 בבית נגד אספניול וחשבה שהיא בדרך להשיג שלוש נקודות לראשונה מזה חודשיים וחצי, אך ספגה פעמיים ברבע השעה האחרונה ונותרה עמוק מתחת לקו האדום כאשר בסיום המחזור הפער מחוף מבטחים עשוי לצמוח לשבע נקודות.


אספניול, שנמצאת גם היא בתחתית, קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים והגדילה זמנית את הפער מהמקום שמוביל לירידת ליגה לשתי נקודות. ויסנטה איבורה כבש ראשון (38), סנטי קאסורלה הכפיל מהנקודה הלבנה (75), אבל עצמי של דניאלה בונרה (75) ושער של רוברטו רוזלס (81) קבעו חלוקת נקודות.


#VillarrealEspanyol | 2-2 90' | FINAL en el Estadio de la Cerámica. pic.twitter.com/mJifz0kkPE

— Villarreal CF (@VillarrealCF) February 3, 2019

תוצאה נוספת
אייבר – ג'ירונה 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי