סוכנם של פיאניץ' ויוביץ' נפגש במדריד עם ראשי ריאל

מיראלם פיאניץ'
מיראלם פיאניץ' | AFP

רשימת השחקנים אותם דורש זידאן לצרף מתארכת: פאלי רמדאני, המייצג את קשר יובנטוס וחלוץ איינטרכט פרנקפורט, צולם כשהוא עוזב את מתחם האימונים של הבלאנקוס לאחר פגישה עם המנהל המקצועי

(גודל טקסט)
מאז נחת זינדין זידאן בריאל מדריד בתחילת החודש במקומו של סנטיאגו סולארי, מובן מאליו שבקיץ הקרוב תהיה מהפכה בריאל מדריד, לא פחות מכך. הדבר גורם לכך שגם ברחבי אירופה עולים מספר דיווחים מדי יום באשר למועמדים אפשריים, כשרק אתמול (חמישי) נכתב כי 500 מיליון יורו יושקעו הקיץ בצירוף אדן הזאר, פול פוגבה וקיליאן אמבפה, אחר כך גם נוסף לרשימה שמו של אדריאן ראביו שמסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן כמי שעשוי להגיע ובמקביל דווח כי הוגשה הצעה רשמית לרכישת מאורו איקרדי.


אתמול בשעת לילה מאוחרת עלה בספרד דיווח שלפחות נראה אמין יותר מכל השאר, בעיקר כי הוא גובה בתמונות: ב"El Chiringuito" פורסם תיעוד של סוכן השחקנים פאלי רמדאני, שבין השאר מייצג את לוקה יוביץ' ומיראלם פיאניץ', כשהוא עוזב את מתחם האימונים של ריאל מדריד לאחר פגישה עם המנהל המקצועי חוסה אנחל סאנצ'ס – וקשה להאמין ששני הכוכבים שהוזכרו לעיל הם לא אלה ששמם עלה בשיחה.


למעשה, כך לפי הדיווח, אופציית יוביץ' בהחלט על הפרק, אבל חלוץ איינטרכט פרנקפורט, ששמו נקשר גם עם מעבר לברצלונה, נמצא בעדיפות משנית לעומת אפשרות צירופו של קשר יובנטוס ונבחרת בוסניה. זידאן מאוד רוצה לראות את פיאניץ' במדים הלבנים של ריאל וכבר ביום שלישי נכתב ב"טוטוספורט" האיטלקי כי זידאן דורש לצרפו, גם אם הדבר יעלה כ-90 מיליון יורו עבור קשר בן 28. לצורך המחשה, יוביץ' בן ה-21, הנחשב לאחד הכוכבים העולים, יעלה כ-60 מיליון יורו.


Fali Ramadani, Pjanic and Jovic's agent, leaving the Bernabéu earlier this Thursday after discussing his clients with Real Madrid's General Manager. [el chiringuito] pic.twitter.com/Uq6EK0FOJ6

— SB (@Realmadridplace) March 28, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי