ריאל הצטרפה למירוץ אחרי דה ליכט, באיירן בעקבות דיבאלה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

העברות: כוכב אייאקס על הכוונת של כל הגדולות באירופה, יובנטוס רוצה למכור את הארגנטינאי ב-100 מ' יורו כדי לרכוש את מילינקוביץ'-סאביץ'. וגם: הררה יצטרף לאתלטיקו מדריד, אינטר מעוניינת בקשר נבחרת איטליה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
* אדם ליאיץ', שהושאל העונה לבשיקטאש הטורקית והבקיע תשעה שערי ליגה ב-25 הופעות, נרכש על ידי הקבוצה הטורקית שמימשה את האופציה ושילמה לטורינו 6.5 מיליון יורו בתמורה לסרבי בן ה-27.


* יובנטוס ממשיכה לתכנן את בניית הסגל לעונה הבאה, אלא שלאחר ההשקעה הגדולה בעונה שעברה עם צירופו של כריסטיאנו רונאלדו ותשלום שכרו הגבוה, הפעם הגברת הזקנה צריכה למכור לפני ביצוע החתמה גדולה נוספת. יובה רוצה את קשרה של לאציו, סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', שכבר סיכם במועדון, אלא שבאיטליה דווח שנשיא לאציו דחה את ההצעה בגובה 60 מיליון יורו והוא ימכור את הקשר רק בתמורה למאה מיליון יורו. לכן, הביאנקונרי מתכננים למכור את פאולו דיבאלה. "קוריירה דלה סרה" מדווח שבאיירן מינכן הציעה 80 מיליון יורו, ואם הגרמנים ישפרו מעט את ההצעה – המעבר ייצא לפועל.


* שאלת היכן ישחק מתיאס דה ליכט בעונה הבאה עדיין לא נפתרה. הבלם היה נראה בדרך הבטוחה לברצלונה, אבל בשבוע האחרון נפוצו שמועות על עסקה מתבשלת עם מנצ'סטר יונייטד. כעת נראה שעוד קבוצות הצטרפו למירוץ אחרי הכישרון ההולנדי: בהולנד דווח כי פריז סן ז'רמן רוצה להגיש עליו הצעה, ואילו ב|מונדו דפורטיבו" נכתב כי ריאל מדריד מתכננת לרכוש אותו במחליף לסרחיו ראמוס.



* אינטר שצפויה להחתים את אנטוניו קונטה במקומו של לוצ'אנו ספאלטי, עדיין לא עשתה את השינוי על הקווים, אבל לפי הדיווחים ב'פוטבול איטליה' הנראזורי החלו לעבוד בגזרת הרכש, כאשר הם מוכנים לשלם 33 מיליון יורו על הקשר בן ה-22 של קלאירי ונבחרת איטליה, ניקולו בארלה שמושך עניין גם בארסנל.



ניקולו בארלה במיד נבחרת איטליה (Gettyimages)


* עדיין לא ברור אם מאוריציו סארי יהיה המאמן הבא של יובנטוס, אך בכלי התקשורת באנגליה ובאיטליה טוענים שהוא כבר סימן רכש ראשון לגברת הזקנה: איסקו, קשרה של ריאל מדריד, כך לפי ה"סאן" האנגלי. ב"טוטוספורט" האיטלקי נכתב נוסף כי המועדון האיטלקי צפוי להגיש הצעה בגובה 60 מיליון יורו וגם חזרתו של זינדין זידאן לקווים של הבלאנקוס לא ימנעו את המעבר. ב"לה סקסטה" דווח בזמנו שהצרפתי אמר לאיסקו שהוא רוצה שיישאר אך בונה עליו כשחקן סגל בלבד. 


* אתלטיקו מדריד צפויה להשלים את צירופו של שחקן הרכש השני שלה העונה. יממה לאחר שהחתימה רשמית את פליפה, הקולצ'ונרוס יצרפו עוד שחקן מפורטו – הפעם מדובר בקפטן הקטור הררה. הקשר בן ה-29 שסיים את חוזהו בקבוצה יגיע בחינם ויחתום לחמש עונות. בפורטוגל דווח ב"רקורד" שהשחקן יוצג ביום רביעי הבא, ה-5 ביוני. השחקן עצמו כבר במדריד אגב, כפי שחשף בחשבון האינסטגרם שלו.





* פריז סן ז'רמן מעוניינת בקשרה של בורוסיה דורטמונד, יוליאן וייגל, שגילה שהיה קרוב לחתום בשורות אלופת צרפת כבר בחורף, אך הנהלת הצהובים-שחורים דרשה ממנו להישאר. תומאס טוכל שאימן את השחקן, אמר ליורוספורט הגרמני: "כמובן שאנחנו מעניינים, הוא שחקן מצוין", אך הקבוצה טרם הגישה הצעה. יש לציין כי המאמן חזר באופן קבוע בפני התקשורת על רצונו לחזק את הקבוצה בקשר מרכזי.


* ה-BBC האנגלי אישר את הידיעה שפורסמה ב"אס" הספרדי לפיה טוטנהאם מחפשת מחליף לכריסטיאן אריקסן והגישה הצעה של 60 מיליון יורו על ג'ובאני לו סלסו, קשרה הארגנטינאי של בטיס. כזכור, הקבוצה מאנדלוסיה רכשה את הקשר המושאל מפ.ס.ז' בתמורה -25 מיליון יורו, ואלופת צרפת תקבל 20% ממכירה עתידית. הקשר כבש 16 שערים ובישל עוד שישה. לפי "רדיו סביליה", במועדון ייאלצו לשדרג את שכרו של השחקן אם יבחרו שלא למכור אותו.


*יעד מפתיע לדניאלה דה רוסי? הקשר בן ה-35 שנפרד מרומא לאחר 18 שנה לא מתכוון לפרוש ממשחק וממשיך לקבל הצעות. האיטלקי קרוב לחתימה בבוקה ג'וניורס, כשהמנהל המקצועי, ניקלאס בורדיסו, ששיחק איתו יחד חמש שנים במדי הג'ילארוסי, אישר את העניין: "אנחנו מדברים הרבה, הוא תמיד הראה נכונות להגיע לכאן. אמרתי לו שאנחנו רוצים אותו אצלנו. נשוחח בקרוב שוב". עוד בנוגע לדה רוסי, מוחמד סלאח, ששיתף איתו פעולה במדי רומא, אמר שישמח לראות אותו מגיע לליברפול.




* סביליה ממשיכה לחפש מאמן לקראת העונה הבאה, והיום תתקיים ישיבת הנהלה בנושא. מונצ'י, המנהל המקצועי, חושש לקבל החלטה תחת לחץ. שני השמות העיקריים נכון לעכשיו הם ז'ולן לופטגי, אלא שבהנהלה אין לו תומכים, ורודי גארסיה, אלא שהעונה הרעה במארסיי מעיבה על סיכוייו. ב"מארקה" נכתב שבסביליה מחכים לראות מה מצבו של ארנסטו ואלוורדה, מאמנה של ברצלונה, שהפך לחלום של הקבוצה מאנדלוסיה.


* "דייל מייל" האנגלי מדווח כי טוטנהאם מוכנה להצעות עבור המגן הימני קיירן טריפייר, שלא זומן לסגל נבחרת אנגליה לקראת המשחקים הקרובים בחצי גמר גביע האומות. המגן בן ה-28 לא הרשים בעונה האחרונה והתרנגולים ממתינים להצעות. מנצ'סטר יונייטד, אברטון ונאפולי מעוניינות.


* לפי "הבילד": רוברט לבנדובסקי שבקיץ הקודם היה מאוד קרוב לעזוב את באיירן מינכן, צפוי להאריך את חוזהו במועדון ממש בקרוב. חוזהו המקורי של החלוץ, מלך שערי הבונדסליגה, עד 2021. חאמס רודריגס, כצפוי, סיים את תקופת ההשאלה ולא ימשיך.




* עדיין בגרמניה, מנג'ר ארסנל, אונארי אמרי, רוצה לצרף את מריו גצה, קשרה של בורוסיה דורטמונד. "בילד" מדווח שהקשר שוקל את עתידו לאור העובדה שלא היה שחקן הרכב קבוע בעונה שעברה ואיבד את מקומו בסגל נבחרת גרמניה. התותחנים עשויים להגיש הצעה בקרוב.


*על פי דיווח של "פראנס פוטבול", מונאקו מעוניינת במגנה הימני של טוטנהאם סרז' אורייה. קפטן נבחרת חוף השנהב לא הציג יכולת מרשימה העונה ורשם 17 הופעות בלבד בכל המסגרות ולכן תג המחיר שלו מוערך בסביבות 15 מיליון יורו. קבוצתו של לאונרדו ז'ארדים עשויה לנצל את שירותיו על מנת להעמיד תחרות לג'יבריל סידיבה באגף ימין של ההגנה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי