בברצלונה בטוחים: "יגיעו הצעות ענק על השחקנים שלנו"

פליפה קוטיניו עם עוסמאן דמבלה
פליפה קוטיניו עם עוסמאן דמבלה | Gettyimages

אלופת ספרד צריכה למכור שחקנים לפני שתוכל להמשיך במסע הרכש. דמבלה יימכר אם תגיע הצעה בגובה 150 מיליון יורו, בעוד עזיבתו של קוטיניו בלתי נמנעת. גם ראקיטיץ' ואומטיטי עשויים לעזוב. וגם: המדים החדשים

(גודל טקסט)
בברצלונה ממשיכים לחפש אחר חיזוק לקראת העונה הבאה, אך עוד לפני שהקבוצה תוכל לצרף את אנטואן גריזמן ומתיאס דה ליכט, קודם עליה למכור שחקנים. ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי במועדון בטוחים שהצעות גדולות על שחקני הסגל המוערכים יגיעו ממש בקרוב, כשמדובר בפייליפה קוטיניו, עוסמאן דמבלה וגם איבן ראקיטיץ'.


עוסמאן דמבלה (22) הציג יכולת טובה העונה כששיחק, והסטטיסטיקה שלו משכנעת: 14 שערים ותשעה בישולים ב-2500 דקות, אך בקבוצה בהחלט שוקלים למכור אותו אם תגיע הצעה מפתה, באיזור ה-150 מיליון יורו. עזיבתו של פיליפה קוטיניו, מנגד, היא הצפויה ביותר. באנגליה דווח כי צ'לסי מוכנה לשלם עליו הרבה כסף, כדי לכסות על עזיבתו של אדן הזאר, והיא תשתמש בכל הכסף שיגיע מריאל מדריד כדי לצרפו. קוטיניו מחזיק בחוזה עד 2023 אך עשוי לחזור לליגה האנגלית. אתמול דווח, כזכור, שמסי ביקש מהנהלת ברצלונה לצרף את ניימאר ולוותר על גריזמן.


איבן ראקיטיץ' (31) וסמואל אומטיטי(25), שמחזיקים בחוזים עד 2021 ו-2023 בהתאמה, אינם רוצים לעזוב את ברצלונה. הקשר אמר זאת בגלוי בראיון ב"מונדו דפורטיבו", אך במועדון יהיו מוכנים לשחררו בתמורה ל-70 מיליון יורו, ורואים בפריז סן ז'רמן כיעד ריאלי עבורו. ראקיטיץ' רשם 54 הופעות העונה, יותר מכל שחקן אחר בברצלונה, אך למרות האמון מצד ארנסטו ואלוורדה, במועדון יודעים שזו הזדמנות אחרונה למכור אותו. לגבי הבלם, בברצלונה היו מרוצים מהשתלבותו של קלמנט לנגלה. אם מתיאס דה ליכט לא יגיע, ז'אן קלייר טודיבו ישתלב כבר עתה בסגל.





מעבר לכך, ישנה רשימה של שחקני סגל שוליים יותר שאינם בתוכניות המקצועיות של המועדון. ברצלונה מקווה להרוויח 35 מיליון יורו ממכירתו של מאלקום שהגיע רק הקיץ, 30 מיליון יורו ממכירתו של יאספר סילסן, ו-25 מיליון יורו ממכירתו של אנדרה גומש.


בינתיים, אלופת ספרד הציגה את החולצות החדשות לקראת העונה הבאה 2019/20, חולצות המזכירות במעט את אלה של נבחרת קרואטיה. בולטים בהיעדרם: הפסים לאורך, שכה מזוהים עם הקבוצה. בתקשורת המקומית עסקו לא מעט במדים החדשים ונכתב "מהפכה" בשער עיתון "ספורט" על רקע ציטוטים של ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו, ריקי פוץ' ומארק אנדראה טר שטגן. השוער אמר: "אני מאוד אוהב את החולצה החדשה ומקווה שגם האוהדים". פיקה הוסיף: "היינו קצת מופתעים אבל יש התרגשות ממשהו חדש, זה מצביע על הקשר שלנו עם העיר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי