סוארס דחה הצעה מבקהאם, ריאל מעוניינת במסי היפני

טאקפוסה קובו
טאקפוסה קובו | Gettyimages - Lukas Schulze

חלון ההעברות: האורוגוואי סירב לחוזה לארבע שנים ב- MLS. קובו בן ה-18 עשוי לעבור לבלאנקוס. באיירן מינכן מוותרת על סאנה. עיתונאי הולנדי בכיר: "רובן צפוי לפרוש מכדורגל". וגם: לו סלסו הסכים לעבור לטוטנהאם

(גודל טקסט)
רשמי
* לראשונה מזה 26 שנה, אסטון וילה רכשה ישירות שחקן מהיריבה העירונית בירמינגהאם סיטי: העולה החדשה לפרמיירליג צירפה את ז'וטה, הקשר הספרדי בן ה-27 שבשנתיים האחרונות בבירמינגהאם והעונה כבש שלושה שערים ובישל תשעה ב-40 מחזורים בצ'מפיונשיפ. 

We are delighted to announce the signing of @KingJota on a two-year deal! ✍️

Full details https://t.co/yJLsbzPbk5#PartOfThePride#AVFCpic.twitter.com/581uMBlYFo

— Aston Villa (@AVFCOfficial) June 5, 2019

שמועות
* אחרי החתמתם של ויניסיוס ג'ורניור ורודריגו הברזילאים, ריאל מדריד ממשיכה לחפש כישרונות צעירים שהתפתחו במועדון ואחד השמות שהקבוצה שמה עם את הראדר הוא טאקפוסה קובו שמכונה 'מסי היפני' ואז שיחק כילד במחלקת הנוער של ברצלונה, כך נכתב ב'אס'. הסיבה העיקרית שהשחקן כעת מושך עניין היא שהיפני הצעיר חגג 18 אתמול והוא רשאי לעבור לקבוצה באירופה. בליגה היפנית כבש העונה ארבעה שערים והוסיף ארבעה בישולים.


* דיוויד בקהאם, כוכב העבר האנגלי שמשמש כחלק מבעלי הקבוצה אינטר מיאמי מה MLS, חושב על בניית הקבוצה שתתחרה בליגה הבכירה, בפעם הראשונה בשנת 2020, וחולם בגדול: האנגלי רוצה להנחית את כוכבה של ברצלונה לואיס סוארס (32) כדי להתחרות על תארים כבר בעונת הבכורה. עוד מדווח כי נכון להיום האורגוואי דחה הצעה כספית נדיבה בחוזה ארוך טווח לארבע שנים, אך בקהאם צפוי לנסות שוב.



* באיירן מינכן לא מוותרת על לירוי סאנה. אמנם אולי הנס אמר שהמועדון לא יכול לעמוד בעלויות העסקה, אלא שבאלופת גרמניה אמרו היום משהו אחר. קרל היינץ רומינגה אמר: "אנחנו לא מגישים הצעה עבורו, זה רחוק מזה, אבל קודם כל השחקן עצמו צריך להחליט אם הוא רוצה להגיע לבאיירן. אם זה המצב, נלך למשא ומתן מתקדם עם סיטי. השחקן הוא הגורם החשוב ביותר. כנראה שלירוי עדיין לא הצליח".



באיירן מינכן עדיין לא מוותרת על לירוי סאנה (Gettyimages) 
 


* עיתונאי הולנדי בכיר, קיס ינסמה, סיפר בראיון שלפי דעתו, אריאן רובן יודיע בקרוב על פרישה ממשחק. ינסמה אמר: "אני לא חושב שהוא יחזור להולנד, לא לפ.ס.וו איינדהובן ולא לכרוניגן, וגם לא ישחק בארה"ב. מעולם לא פגשתי מישהו יותר אובססיבי לכדורגל כמוהו, הוא לוקח ללב. אבל הוא סבל מפציעה קשהה של חמישה חודשים, ולשחק במועדון נחות זו לא אופציה. אני חושב שהוא יתעלה את הנעליים".
* אקס מ.ס. אשדוד אפה אמברוז שסיים עונה בדרבי קאונטי ונחשב עת לשחקן חופשי, הוזכר כמועמד אפשרי לחזור לסלטיק, אולם אוהדי הקבוצה לא רוצים שהבלם הניגרי יגיע לקדנציה שנייה.




* טוטנהאם ממשיכה לחזר אחרי ג'ובאני לו סלסו, קשרה הארגנטינאי של בטיס שהצטיין בעונה הקרובה, ולפי הדווח ב"סקיי ספורט", הקשר מעוניין לשחק תחת מאוריסיו פוצ'טינו. מנגד, הקבוצה מאנדלוסיה לא רוצה לשחרר את הכוכב שלה וצפויה לדרוש את סעיף השחרור העומד על מאה מיליון יורו.


* בגרמניה דווח שבורוסיה דורטמונד תציע חוזה חדש למריו גצה, הקשר בן ה-27, שמסיים את חוזהו בצהובים-שחורים בתום העונה הבאה. יואכים ואצקה, מנכ"ל הקבוצה, אמר בנושא: "ניפגש איתו לאחר הקיץ. אנחנו מכירים את הדיווחים על מעבר לאנגליה. אנחנו ביחסים טובים מאוד עם אביו וסוכנו ורגועים לחלוטין".


* ב"סקאי" דווח כי פרדריקו קייזה הכישרון העולה של פיורנטינה הסכים לעבור ליובנטוס ויחתום בחוזה לחמש שנים. קפטן הויולה יעשה את הדרך הדומה לקודמו, פדריקו ברנרדסקי. סכום ההעברה עדיין לא פורסם, אך באיטליה מעריכים כי הביאנקונרי ישלמו לא פחות מ-50 מיליון יורו.


* רנאטו סאנצ'ס, הקשר הפורטוגלי של באיירן מינכן שמיעט לשחק בשורות האלופה בעונה האחרונה, אמר ל"קיקר": נפרדתי מניקו קובאץ', אני לא יודע אם זה רק לחופשת הקיץ או לנצח. אני רוצה לשחק יותר ולא יודע אם זה הגיוני לנסות שוב, אני מאוכזב מהקרדיט שקיבלתי. אני שואל את עצמי למה שאר הצעירים משחקנים – קימיך, גנאברי, קומאן, ואני לא. יש לי את הסיכוי הנמוך ביותר מבין הצעירים". אני לא רוצה שוב לעזוב בהשאלה, אני צריך לעזוב לחלוטין".
פרדריקו קייזה בדרך לביאנקונרי
פרדריקו קייזה בדרך לביאנקונרי? (gettyimages)


* ברומא עדיין לא מינו מאמן באופן רשמי, אך ההכנות לקראת העונה הבאה כבר החלו. הגי'לארוסי שלא ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות, רוצים להתחזק במגן צ'לסי דוידה זאפקוסטה.


* ב"מירור" דווח כי אתלטיקו מדריד מעוניינת להחתים את המגן השמאלי של צ'לסי, מרקוס אלונסו. הקולצ'ונרוס רוצים את הספרדי כמחליפו של לוקאס הרננדס שנמכר לבאיירן מינכן.


* בספרד דווח כי סרחיו רגילון, המגן הצעיר של ריאל מדריד, עשוי לעבור לסביליה. המגן רשם 22 הופעות בעונה שעברה אך מיעט לשחק אצל זינדין זידאן. מעבר לכך, הצטרפותו הקרובה של פלראן מנדי מליון תצמצם עוד יותר את דקות המשחק שלו. הקבוצה מאנדלוסיה תקווה לשאול את המגן. גם אלאבס ולגאנס הוזכרו כמעוניינות בספרדי לפי "אס".
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי