אסנסיו סובל מקרע ברצועה הצולבת, זידאן: "כאב לכולנו"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הקשר שפונה על אלונקה נבדק שוב ע"י המועדון. ריאל מדריד הודיעה: ייעדר 8-9 חודשים. המאמן אמר שאין שינוי בקשר לבייל. מנגד, אמרי חושש שעסקת סבאיוס לא תצא לפועל. על קוסיילני: "סיים את דרכו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
לפנות בוקר סיימה ריאל מדריד בתיקו 2:2 נגד ארסנל במשחק ההכנה השני שלה לקיץ, כשהיא מפגינה אופי נהדר וחוזרת מפיגור כפול. אולם, תמונתו של מרקו אסנסיו נאנק מכאבים ויורד מכר הדשא על אלונקה בדקה ה-64 – היא זו שתפסה את הכותרות בכל ספרד. בריאל מדריד החזיקו אצבעות אך השחקן  שפונה על אלונקה ועבר בדיקה ראשונית בבית חולים, נבדק שוב ואכן הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר 8-9 חודשים. בימים הקרובים יעבור ניתוח. 


המאמן זינדין זידאן אמר עוד קודם לכן: "זה מאוד מדאיג, אני מקווה שהתחזיות לא נכונות, ברור שהוא ייבדק בבית החולים אבל זה נראה רע, כמו הגרוע מכל. הפציעה שלו נגעה בכולנו". ב"מארקה" נכתב שלאחר בדיקה ראשונה זריזה בבית החולים,  נראה שאכן מדובר בקרע בצורה הצולבת. אם אכן כך הדבר, השחקן יחמיץ כמעט את כל העונה הקרובה – היעדרות בת שמונה או תשעה חודשים. 


אירוע אחר שקרה במשחק, והיה זוכה לתשומת לב רבה אפילו יותר אם לא הפציעה – הקאמבק של גארת' בייל. הוולשי הוגלה ליציע במשחק הקודם כשהמאמן סיפק התבטאות אגרסיבית מאוד לגבי מצבו. בייל כבש אתמול שער ואף הציל שער מהקו. בכל מקרה, זידאן אמר שאין קשר היעדרות ממושכת של אסנסיו (אם וכאשר) לבין מצבו של בייל: "הוא שיחק מעולה ואני שמח בשבילו וגם לגבי היתר. הוא איתנו וממשיך לעבוד. אני לא יודע מה יהיה, הוא רצה לשחק היום בניגוד למשחק הקודם. שום דבר לא השתנה". "לבייל נותר כדור אחד", נכתב בשער "מארקה", כשבאתר נכתב: "לאחר שלושה חודשים ללא כדורגל במדי הקבוצה, בייל נתן משחק גדול. השחקן ששתק כמעט שנה – דיבר על המגרש, והצליח מאוד. וב"אס" נכתב: "בייל לא מוותר"




מי ששוב לא שותף היה מריאנו דיאס, בדיוק כמו במשחק הראשון. זידאן התייחס לכך: "אין לי תוכניות. אני מכין את הקבוצה לכל משחק, וזהו. נראה מה יהיה במשחק הבא". על מעבר אפשרי של דני סבאיוס לארסנל: "זה לא רשמי, נראה בימים הקרובים". בספרד תהו מדוע קובו ורודריגו שהרשימו מול באיירן – לא שותפו ולו לדקה אחת, ומעבר לכך החמיאו למרסלו: "מתחיל לשחזר את הגרסה הטובה שלו". 


ובצד של התותחנים, המאמן אונאי אמרי ניתח את המשחק: "אני שמח שסיימנו את המשחק הזה באותה הרוח כמו במשחקים הקודמים, כל מי שקיבל דקות הצדיק את מקומו וקיבל ביטחון. אני חושב שהתוצאה לא חשובה אלא קצב המשחק והביטחון שהשחקנים מקבלים, אבל היינו תחרותיים. כשהיינו 11 נגד 11 היינו בסדר. העדפנו שהשופט יוותר על האדום אך זה לא קרה. לא שלטנו מספיק במשחק נגד עשרה שחקנים, היינו צריכים לשמור יותר על הכדור, אבל במעברים קדימה היינו מהירים מאוד.


המאמן גילה בעמדת הראיונות כי הפציעה של אסנסיו עלולה להשפיע גם על קבוצתו: "אלה חדשות לא טובות. אני מקווה שזה לא ישפיע על העברת סבאיוס". הספרדי הבהיר כי לורן קוסיילני סיים את דרכו: "עשיתי הכל כדי שייצא איתנו למחנה האימונים ואז נוכל למצוא פיתרון, אך כשהחליט מה שהחליט, זו בעיה. אני מכבד אותו מאוד אך יש לי אחריות כלפי המועדון".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי