הגידו כן למגן: ברצלונה החתימה את ג'וניור פירפו

ג'וניור פירפו
ג'וניור פירפו | Gettyimages

רכש רביעי לקטאלונים: הספרדי שיתחרה עם אלבה על המקום בהרכב, נרכש ב-18 מיליון יורו +12 מיליון בבונוסים. הנשיא מרוצה: "הסגל שאפתן, רוצים להמשיך את עידן ההצלחות בהובלתו של מסי, השחקן הטוב בהיסטוריה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה החתימה היום (ראשון) את ג'וניור פירפו, המגן הספרדי השמאלי בן ה-22 מבטיס. לאחר שיחות ארוכות, הקטאלונים הכריזו על צירופו של השחקן בעבור סכום של 18 מיליון יורו + 12 מיליון בבונוסים עתידיים, כשהשחקן חתם לחמש שנים. סעיף השחרור האסטרונומי של פירפו נחשף גם הוא ויעמוד על 200 מיליון יורו. מדובר בשחקן הרכש הרביעי של ברצלונה הקיץ לאחר שקודם לכן הצטרפו פרנקי דה יונג, אנטואן גריזמן ונטו.

 

פירפו, שהוזכר כמועמד גם לריאל מדריד, ישמש כגיבוי של ג'ורדי אלבה בעמדת המגן השמאלי ויוכל לאפשר למאמן ארנסטו ואלוורדה לבצע רוטציות נרחבות יותר ויתחרה על עמדת המגן השמאלי עם ג'ורדי אלבה המצוין. המגן הספרדי מגיע לאחר עונת פריצה משכנעת בליגה הספרדית. הוא רשם 24 הופעות בהם כבש שלושה שערים, אחד מהם נגד ברצלונה בקאמפ נואו במהלך הניצחון ההיסטורי של בטיס (3:4) ובישל ארבעה נוספים. פירפו נחשב למגן בעל אוריינטציה התקפית ברורה, והמגן היחידי ב'לה ליגה' שנגע בכדור ברחבה יותר ממנו בעונה החולפת הוא לא אחר מאשר – ג'ורדי אלבה.


המגן הספרדי בן ה-22 נולד ברפובליקה הדומיניקנית והגיע לאקדמיה של בטיס בגיל 19 כשבתחילת דרכו שיחק בקבוצת המילואים. פירפו רשם הצלחה גם במדי נבחרת ספרד כאשר נמנה בסגל הנבחרת עד גיל 21 והיה חלק מהזכייה שלה באליפות אירופה האחרונה בה רשם שלוש הופעות במהלך הטורניר כולל בגמר נגד גרמניה.




ממש כמה דקות לפני ההכרזה הרשמית סיים ג'וזף ברתומיאו, נשיא המועדון לשאת דברים במסיבת העיתונאים בה אמר: "אולי היום נכריז על שחקן רכש חדש". ברתומיאו הביע סיפוק גדול מהסגל: "יש לנו סגל חזק וטוב יותר מהעונה שעברה, סגל עם פוטנציאל עצום. אנחנו רוצים להמשיך את עידן ההצלחות הטוב ביותר בתולדות ברצלונה עם הסגל השאפתני שלנו בהובלתו של ליאו מסי, השחקן הטוב בהיסטוריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי