סגן נשיא ברצלונה: "ניימאר כרגע לא יצטרף, זה מסובך"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

קרדונר הכחיש שהקבוצה פנתה לפריז: "יש כבוד רב בין המועדונים. אנחנו שחקנים פאסיביים. כרגע זה נשלל". בקבוצה מרוצים משיתוף הפעולה בין גריזמן וסוארס ומהנאום של מסי. פויול: "יוביל אותנו לעוד הצלחות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
ברצלונה ביצעה אתמול (ראשון) מהפך נאה בדרך לניצחון 1:2 על ארסנל בגביע גאמפר. הקפטן ליאו מסי אמנם עדיין לא שיחק אבל ריגש את הקאמפ נואו לפני המשחק כשנאם והביע ביטחון רב בקבוצה לקראת העונה הבאה. בתקשורת נכתב כי הארגנטינאי לקח מנהיגות. "מסי מאמין בבארסה הזו" נכתב בשער עיתון "ספורט" על רקע הציטוטים בהם הוא מבטיח שהקבוצה תילחם על כל התארים. הקפטן לשעבר קרלס פויול התלהב וכתב בטוויטר: "אני אוהב את זה! הוא ימשיך להעניק לנו עוד רגעים גדולים של אושר".


מי שכנראה לא יהיה חלק מברצלונה מודל 2019/20 הוא ניימאר. סגן נשיא המועדון, ג'ורדי קרדונר, אמר בראיון ל-TV3: "כרגע אין שום מקרה ניימאר. כמו שאמר הנשיא – זה מסובך מאוד. אנחנו שחקנים פאסיביים. אנחנו יודעים שהוא לא שמח בפריז אבל זה מצב שהם צריכים לפתור בעצמם. לא דיברנו איתם, יש המון כבוד בין המועדונים. אם יום אחד יהיה על מה לדון – נשוחח. כרגע – זה נשלל".
בחזרה למשחק: בתקשורת נכתב על מערכת היחסים הטובים בין לואיס סוארס לאנטואן גריזמן ששיחקו לראשונה ביחד. "שיתוף פעולה טוב על כר הדשא, חיוכים וחיבוק חם", סיכמו בספרד. רק נזכיר כי לפני שהצרפתי חתם בברצלונה, בספרד טענו שהחלוץ האורוגוואי לא אהב את העובדה שגריזמן סירב לברצלונה בקיץ שעבר ומעבר לכך חשש לגבי מעמדו בקבוצה.


פרנקי דה יונג נבחר לשחקן המצטיין ׁ(ה-MVP). בתקשורת נכתב עליו: "נראה שהוא משחק כאן (בברצלונה) כל החיים שלו. הוא תפקד נהדר בעמדה של סרחיו בוסקטס כמספר 6, ניהל את המשחק ופשוט עשה הכל". דה יונג אמר: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, אם נהיה כנים, אבל זה טבעי. שמחתי שנבחרתי למצטיין. סגנון משחק כמו של אייאקס? עם הכדור הקבוצות דומות, אבל יש הבדלים אחרים". השחקן זכה לראשונה לשחק בקאמפ נואו ואמר: "האווירה במגרש הייתה מדהימה, כל כך הרבה אנשים שהפגינו התלהבות".




גם לואיס סוארס זכה לשבחים. החלוץ הצטרף לאימונים רק לפני ימים ספורים והכריע את המשחק בזכות שער אופייני בוולה. "הוא חזר ואיתו גם החשמל", נכתב ב"אס" וב"מארקה" נכתב: "הוא מוכיח שהוא עדיין כאן כדי לכבוש שערי ניצחון גדולים".


לפני המשחק, כשהמאמן ארנסטו ואלוורדה עלה לנאום – הוא התקבל בשריקות בוז צנועות לצד קריאות עידוד שגם כן היו. ואלוורדה אמר לאחר המשחק: " במחצית הראשונה היה חסר לנו קצב אבל השתפרנו. אנשים נהנו לראות את הצעירים הרעבים מקבלים דקות. יש זמן עד שהשוק ייסגר, אני לא יודע אם יגיעו שחקנים או יעזבו. נכון שיש לנו עומס במרכז השדה, יש הרבה שחקנים טובים". על דבריו של מסי: "הייתי שמח לחגוג שוב באפריל זכייה באליפות". המאמן הוסיף שהעמדה של סרג'י רוברטו היא קשר, ושריקי פוץ' לא יעלה לקבוצה הבוגרת משום שבמקרה כזה לא יוכל לשחק עם בארסה ב'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי