דה יונג לואן דה ביק: "אל תעבור לריאל מדריד"

פרנקי דה יונג, דוני ואן דה ביק
פרנקי דה יונג, דוני ואן דה ביק | Gettyimages

הקשר החדש של ברצלונה התייחס לאפשרות שחברו לקבוצה לשעבר יצטרף לבלאנקוס: "אני יהיה מאושר אם הוא יעבור, אבל לא הייתי רוצה להתמודד מולו". על קבוצתו אשתקד אמר: "עצוב שהתפרקה. ידענו שזה יקרה"

(גודל טקסט)

קשרה החדש של ברצלונה פרנקי דה יונג התראיין היום (שני) לרשת ESPN והביע את דעתו לגבי הכוונות של ריאל מדריד לצרף את חברו מאייאקס דוני ואן דה ביק: "אני מעדיף שהוא לא יעזוב. ככה אני לא אצטרך להתמודד מולו כיריב, ואייאקס תשאר חזקה. אבל אם הוא באמת יעבור למדריד, אני יהיה מאושר בשבילו. אני חושב שהוא ראוי לזה. הוא שחקן נהדר, וגם נוכל להתראות יותר בספרד".

"יש לו את היכולות לשחק בכל קבוצה בעולם" אמר הרכש החדש של בארסה, שבטוח כי ואן דה ביק יקסים את זינאדין זידאן בבירת ספרד: "הוא הראה לעולם ולכל אחד באירופה שהוא שייך לרמות הגבוהות. כולם ראו אותו בליגת האלופות, במיוחד בשלבי הנוק-אאוט".

דה יונג היה חלק מהקבוצה המופלאה של אלופת הולנד בעונה שעברה. כיום, מספר כוכבים שהוליכו אשתקד את הקבוצה של המאמן אריק טן האג, כבר נמצאים במקומות אחרים: "כמובן, אני קצת עצוב שהקבוצה התפרקה. אבל אני גאה ממש בעונה שהייתה, ואני גאה בחבריי שעושים מעברים גדולים. ידענו שדברים כאלו יקרו אחרי עונה כזאת במועדון כמו אייאקס. אני גאה להיות כיום שחקן של ברצלונה".

פרנקי דה יונג.
פרנקי דה יונג. "גאה להיות שחקן של ברצלונה" (LLUIS GENE/AFP/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי