בברצלונה הרגיעו את ניימאר: נעשה את הכל כדי שתחזור

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

בצרפת דווח שהרוחות בפריז סן ז'רמן נרגעו ושהכוכב נראה חוזר לעצמו ושהיחסים בין הצדדים מתחממים, אבל בקטלוניה מנגד הבהירו שעזיבתו היא עניין של זמן. טוכל: "עד שהמצב לא יובהר, הוא לא יהיה בסגל"

(גודל טקסט)

"הלחימה בין הצדדים הסתיימה", הצהירו הבוקר (שבת) בעיתון הצרפתי "לאקיפ" בניסיון להעריך את מערכת היחסים בין אנשי פריז סן ז'רמן לניימאר. זה לא סוד שהכוכב רוצה לעזוב את עיר האורות ויש לו תשעה ימים אחרונים כדי לקוות שיושג סיכום עם אחת מבין ברצלונה, ריאל מדריד ואולי גם יובנטוס, אבל לפי מדור הספורט שנחשב לאמין ביותר בצרפת, הרוחות כבר לא סוערות כשהיו.

"אלה שינויים קטנים, אבל נראה שהמתח בין הצדדים ירד. לפני מספר שבועות הכל היה מסובך, עכשיו כבר ניתן לראות רגעים חמים בין הצדדים במהלך האימונים ומאחורי הקלעים", הבהירו. עם זאת, רק ביום חמישי דווח שנציגי ריאל מדריד הגיעו לפריז כדי לקדם את השיחות וגם ברצלונה ממש לא ויתרה על הניסיון לצרפו.

ב"ספורט" נכתב הבוקר שברצלונה תגיש בקרוב הצעה אחרונה בהחלט לפריז סן ז'רמן, אחרי שלפי הדיווחים היא נדחתה כשהציעה 160 מיליון יורו עבור שאילתו וחובת רכישה ב-2020, אז גם יועבר הכסף. בקטלוניה יודעים שניימאר רוצה לעבור אליהם ואף טוענים שהם לא מתרגשים מניסיונותיה של ריאל מדריד לצרפו, עד כדי כך שפורסם בעיתון הקטלוני כי החלוץ ביקש מראשי ברצלונה פעם נוספת לעשות את הכל כדי להשיבו – כי אם לא יושג סיכום עם מועדונו, לא תהיה לו ברירה אלא לחתום לחמש שנים בריאל.


ניימאר עם טוכל באימון. היחסים מתחממים (FRANCK FIFE / AFP)

ברצלונה הבהירה לניימאר שעליו להיות רגוע, מכיוון שראשי המועדון עושים ככל שביכולתם כדי לסכם עם פ.ס.ז'. ההצעה האחרונה של ברצלונה צפויה לכלול בנוסף לסכום משמעותי גם שחקן או שניים בטרייד, אחרי שמספר הצעות דומות שכאלה נדחו על ידי הצרפתים או על ידי השחקנים, כפי שקרה עם קוטיניו שלפי דיווחים סירב לעבור לפריז וכך נסללה דרכו לבאיירן מינכן.

שחקן נוסף שפורסם לעתים על אפשרות שיעבור הוא עוסמאן דמבלה, שב"ספורט" נכתב שאתמול נערכה שיחה קשה עם סוכנו בטענות לאורח חיים לא ספורטיבי שהוא מנהל. דמבלה, שנפצע וייעדר בשבועות הקרובים, למעשה היה שותף ל"שיחת נזיפה" בה הובהר לו על ידי המנהל המקצועי אריק אבידל שעליו לשנות גישה אם הוא רוצה להישאר בברצלונה. אולי, מי יודע, זה גם יהיה השחקן שיגרום לפריז סן ז'רמן בסופו של דבר לומר 'כן' ולשחרר את ניימאר.

בינתיים, במסיבת העיתונאים של פ.ס.ז' לפני המפגש נגד טולוז נשאל תומאס טוכל אודות מצבו של ניימאר והבהיר: "כל עוד הסיטואציה איתו תשאר לא ברורה, הוא לא יהיה חלק מהסגל. הוא התאמן עם הקבוצה במהלך כל השבוע, ואין ספק שהוא נמצא בכושר משחק טוב".


"עד שהסיטואציה איתו לא תובהר, הוא לא יכלל בסגל" (FRANCK FIFE/AFP/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי