הזאר: "השער הראשון תמיד קשה". קרוס בספק לקלאסיקו

אדן הזאר, קארים בנזמה
אדן הזאר, קארים בנזמה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

זידאן הודה: "גראנדה עשתה לנו חיים קשים במיוחד". על ואלוורדה: "הוא מתקדם יפה, אנחנו מרוצים ממנו". קבאחל כעס: "חייבים לדעת לגמור משחקים בבית". הגרמני עלול להיעדר למשך שלושה שבועות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
לאחר האכזבה שנחלה בסנטיאגו ברנבאו עם תיקו 2:2 מול קלאב ברוז' בליגת האלופות, ריאל מדריד חזרה לליגה בסטייל עם 2:4 על גראנדה, שהבטיח לה את המקום הראשון בטבלה, רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות. הבלאנקוס הציגו משחק טוב, ניצחו את הקבוצה שהייתה במקום השני בטבלה ערב המחזור, ופתחו פער זמני בפסגה של ארבע נקודות. כותרות העיתונים בספרד היו בטעם חמוץ-מתוק ב"אס" נכתב: "ולסיום – הזאר הגיע" והלכו על הנקודות החיוביות כשנכתב: "יותר גולים מפחדים", בעוד ב"מארקה" נכתב שריאל מדריד תמיד סובלת בברנבאו אך בשער העיתון בחרו בכותרת שמתאימה לריאל מדריד ואדן הזאר – "מוליכי הרגש". 


מאמן הקבוצה זינדין זידאן אמר בסיום: "זה ניצחון ראוי, תמיד יוצא לנו לסבול במהלך המשחקים. הובלנו כבר 0:3, אבל גראנדה נכנסה למשחק ועשתה לנו חיים קשים. הצלחנו להתמודד עם זה וכבשנו לבסוף את השער הרביעי, אנחנו צריכים לשלוט במשחק מתחילתו ועד סופו. אראולה? הוא יודע שהוא עשה טעות".


ניצחון לפני היציאה לפגרה: "אנחנו שמחים שהשגנו שלוש נקודות, המשחק הזה היה חשוב מאוד עבורנו. עכשיו זה הזמן עבור חלק מהשחקנים לנוח, אבל רבים ישחקו במדי הנבחרת שלהם, זו המציאות שלנו. אני כבר חושב על המשחקים הבאים שלנו מול מיורקה, גלאטסראיי וברצלונה, אבל עכשיו זה הזמן ליהנות מההופעה של השחקנים הערב".


אדן הזאר. כבש שער בכורה בלבן (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)
אדן הזאר. כבש שער בכורה בלבן (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)


ההופעה של פדריקו ואלוורדה: "הוא שחקן טוב מאוד, הוא קשר מודרני, שתמיד רוצה את הכדור. הוא גדל ומתקדם, והיה לו חלק בשני שערים היום. אני מאוד מרוצה מהמשחק שלו". המאמן הצרפתי התייחס גם לטעות של אראולה בשער הראשון: "אין לי מה לדבר איתו על כך. הוא כבר יודע שהוא עשה טעות קטנה, אבל מבחינתי היה לו משחק מצוין. הוא דיבר וכיוון את שחקני ההגנה וסיפק מספר עצירות יפות. אני שמח בשבילו, הוא עובד טוב וצריך להמשיך בדרך הזו". 


הקשר האורוגוואי זכה לשבחים בתקשורת. ב"מארקה" נכתב על רקע הדיווחים שריאל מדריד תצרף שחקן למרכז השדה בינואר: "אולי לזידאן כבר יש את הקשר שהוא כל כך צריך?". ואלוורדה זכה לציון הגבוה שלושה כוכבים בעיתון. ואלוורדה עצמו אמר בסיום: "אני לא מבין את הביקורת, אנחנו במקום הראשון בטבלה ובליגת האלופות אנחנו עוד יכולים לתקן". ברמה האישית הוסיף: "אני תמיד שמח לשחק והכי חשוב שניצחנו. אני אמשיך לרוץ כל עוד הרגליים יכולות".


שער הבכורה של אדן הזאר: "אנחנו צריכים אותו כפי שהוא שיחק היום. הוא עשה משחק נהדר וגם הבקיע, הוא היה מאושר בסיום בחדר ההלבשה, אנחנו שמחים בשבילו שהוא השיג את המטרה שלו, אני מקווה שזה השער הראשון מבין רבים". הזאר עצמו אמר: "השער הראשון תמיד קשה והוא יחדיר בי הרבה ביטחון, אני רוצה לכבוש עוד שערים רבים. שיחקנו טוב לאורך 90 הדקות, גם כשספגנו".




חאמס רודריגס שקבע את תוצאת המשחק רשם סגירת מעגל. זה היה השער הראשון שלו מאז חזר לריאל מדריד כשגם השער האחרון היה בדיוק נגד אותה היריבה – גראנדה, במאי 2017. השחקן כתב ברשתות החברתיות: "איזו הרגשה נפלאה לחזור לכבוש בסנטיאגו ברנבאו".


אולם, לא הכל חלק בבירת ספרד, ריאל מדריד הודיעה כי טוני קרוס נפצע בכף רגלו השמאלית, ולפי הערכות ייעדר למשך שלושה שבועות ויהיה בספק לקאלסיקו. הגרמני יחמיץ את המשחקים נגד מאיורקה גלאטסראיי והדבר גורם לכאב ראש לזינדין זידאן, מכיוון שקאסמירו סוחב ארבעה צהובים והוא עלול להחמיץ את המפגש נגד ברצלונה. קרוס הוא הפצוע ה-14 של הקבוצה העונה.  דני קרבחאל שמח על הניצחון אך אמר: "אנחנו צריכים לדעת לסיים משחקים בברנבאו, לא יכול להיות שנוביל 0:3 ונסבול".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי