טושאק: "בייל לא מעורב, זה כמו לשחק בעשרה שחקנים"

גארת' בייל
גארת' בייל | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

חלוץ ומאמן העבר תקף את בן ארצו: "הוא עושה ספרינט ואז נח". בינתיים, בהעדרו, ריאל נערכת למשחק במאיורקה. חאמס ואיסקו רוצים להשתלט על המקום בהרכב של זיזו, שנהנה מרקורד טוב לאחר פגרת הנבחרות

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
גארת' בייל פתח את העונה היטב במדי ריאל מדריד וגם כבש לאחרונה במדי נבחרת ווילס אלא שבתזמון די גרוע נפצע באמצע השבוע. הוולשי לא ישחק במדי הבלאנקוס בשבת נגד מאיורקה ונמצא בספק רציני לקראת הקרב החשוב בליגת האלופות נגד גלטסראיי ואולי אף לקלאסיקו (אם ייערך במועד המקורי). בינתיים, ג'ון טושאק, שחקן עבר ומאמן גדול, בן ארצו של בייל וזה שאימן אותו בנבחרת, העביר שוב ביקורת קשה על חלוץ ריאל מדריד.


טושאק אמר: "בייל כישרון גדול, אין על כך עוררין, ראיתי אותו בגיל 17 והוא בלט כבר אז, דהר עם הכדור. אבל בייל לא משתתף מספיק במשחק. הוא עושה ספרינט ואז לא נוגע בכדור חמש דקות. זה כמו לשחק עם עשרה שחקנים. בנוסף הוא מאוד אינדיבידואליסטי". טושאק שוב דיבר על העניין שהוולשי לא למד ספרדית: "גם אני לקחתי שיעורים אבל ידעתי לדבר גם אם טעיתי בדקדוק. הוא כבר שש שנים במדינה וחייב לדעת את השפה ולדבר אותה. אתה רוצה לדעת לפעמים מה הוא חושב. הוא לא מסוגל לבטא את עצמו. זה אתגר קטן עבורו שהוא מתעלם ממנו".


בינתיים, ריאל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק בשבת, כאמור. בספרד נכתב על השחקנים שעשויים לנצל את מכת הפציעות של הבלאנקוס – לוקה מודריץ' וטוני קרוס ייעדרו (הגרמני צפוי לשוב למשחק בטורקיה בליגת האלופות). מדובר בחאמס רודריגס ואיסקו שניצלו את פגרת הנבחרות כדי לעבוד על הכושר הגופני.




בעוד הקולומביאני כבש שער בכורה מאז חזר לקבוצה במהלך הניצחון 2:4 על גראנדה, הספרדי עדיין מחפש את מקומו ומיעט לשחק העונה – רשם 104 דקות בלבד. אם זינדין זידאן יחליט לאפשר לקאסמירו לנוח, ייתכן שאפילו שניהם ישחקו. ב"מארקה" צוין כי שניהם שיתפו פעולה נהדר במערך של קרלו אנצ'לוטי בעונת 2014/15 והיו שחקנים חשובים מאוד גם בעונת הדאבל ב-2016/17. איסקו תרם אז 11 שערים ותשעה בישולים בעוד הקולומביאני כבש 11 שערים ובישל עוד 12, כשרוב הזמן היה שחקן ספסל. "הזרקור חוזר לחאמס ואיסקו, כמו פעם", נכתב בכותרת.


בנושא אחר, בספרד בדקו את הרקורד של ריאל בתקופת זידאן לאחר פגרת הנבחרות, והמספרים בהחלט מעודדים עבורה. ריאל לא הפסידה במשחק החזרה מהפגרה. ב-11 משחקים היא רשמה תשעה ניצחונות, כולל אחד בקלאסיקו על ברצלונה, וסיימה פעמיים בתיקו, דווקא בברנבאו. "לזידאן יש את התרופה לוירוס פיפ"א", נכתב ב-"אס".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי