ואלוורדה: "אני לא מתכוון להתפטר", בספרד קטלו: "סיוט"

שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים | Alex Caparros/Getty Images

בארסה עם הפסד חוץ שלישי בליגה כמו בעונת 2002/03 החלשה, המאמן חטף מהתקשורת אך הכריז: "ספגנו ביקורות ותמיד ידענו להגיב וכך יהיה גם הפעם". פאלופ עקץ את סוארס, שצפוי להיעדר כשלושה שבועות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
דווקא כשנראה היה שהיא נכנסת לכושר הטוב שמאפיין אותה, לאחר שחיברה שבעה ניצחונות רצופים – ברצלונה נחלה מפלה גדולה כשנכנעה הערב (שבת)3:1 ללבאנטה. גם שער יתרון של ליאו מסי לא עזר, ולראשונה מאז 2013 הפרעוש כבש שער יתרון וקבוצתו הפסידה. לבאנטה התגלתה ככבשה השחורה של ברצלונה בעידן ארנסטו ואלוורדה. המאמן רשם 15 הפסדים ב-133 הופעות, שלושה מהם נגד הקבוצה מולנסיה. מעבר לך, האלופה לא ספגה שלושה שערים ב-7 וחצי דקות מאז ינואר 1998. כמו כן, מאז 2002/03 לא רשמה בארסה כל כך הרבה הפסדי חוץ (שלושה) בפרק זמן כה קצר.


בספרד כמובן קטלו את האלופה. "בארסה נראתה כמו באנפילד", נכתב ב"מארקה" שם השמיצו את ג'רארד פיקה: "הגרוע ביותר מזה זמן רב". ב"ספורט" הפנו אצבע מאשימה למאמן: "ואלוורדה, האם אתה מתכוון להתפטר עכשיו?", נכתב. "סיוט בשעת צהריים בולנסיה", נכתב בסיקור המשחק, "בארסה ללא נשמה נופלת אחרי בליץ של 10 דקות". פיקה וקלמנט לנגלה קיבלו את הציון הנמוך 3 כוכבים. עוד נציין כי שוער העבר אנדראס פאלופ קטל את לואיס סוארס שנפצע: "אתה צריך להוריד בכל שנה עוד קילו וככה זה יעבוד לך!", כתב ברשתות החברתיות. השוער הבהיר לאחר מכן שלא רצה להעליב.


מאוחר יותר הגיע עדכון רשמי מצד ברצלונה, שבישרה על כך שסוארס סובל מפציעה בשריר הסוליה של רגלו הימנית והוא יחמיץ בוודאות את המשחק נגד סלביה פראג בליגת האלופות, כאשר הצפי למשך היעדרותו על פי כלי התקשורת בספרד עומד על כשלושה שבועות.




ארנסטו ואלוורדה אמר: "כמובן שאני לא חושב על התפטרות. זה הפסד מאכזב אבל זהו. לא היינו טובים במחצית השנייה, היא הייתה שונה לחלוטין מהמחצית הראשונה. היה חסר לנו סדר וגם ארגון. המשחק לא היה טוב. רוטציות? יהיו עוד משחקים. לא תמיד היינו טובים מחוץ לבית אבל לאחרונה השתפרנו. הפסדנו משחק וזהו. אנחנו תמיד יודעים להגיב וזה לא יהיה שונה הפעם".


על שבע הדקות הרעות
: "ספגנו שני שערים תוך שתי דקות אבל עדיין נותרנו במשחק. השער השלישי שבר אותנו במובן מסוים וגם השער של מסי שנפסל היה. הם הצליחו לבצע מהפך מאוד מהר, זה לא היה היום שלנו. אנחנו צריכים להסתכל אחד על השני ולתקן את מה שקרה. היינו צריכים להגדיל את היתרון. אני חושב יותר על מה שקרה לפני ה-1:1 מאשר על מה שקרה אחר כך". המאמן הסביר שעוסמאן דמבלה לא נכלל בסגל בשל סיבה מקצועית.


 



אנטואן גריזמן אמר: "אין לנו הסבר. צריכים לבדוק איפה טעינו ולעבוד קשה. אני לא יודע אם הבעיה הייתה הכדורגל, הגישה שלנו, הכל ביחד. ספגנו שלושה שערים בפרק זמן מאוד קצר. זה קורה בכדורגל לפעמים אבל לא היינו טובים. אני ברמה האישית צריך להיכנס לאט לאט לשיטה של הקבוצה. למדתי לעשות הגנה עם דייגו סימאונה".


סרחיו בוסקטס סיכם: "זה היה משחק מאוד צמוד, התוצאה מוגזמת. הובלנו ולא הצלחנו להתקדם. במחצית השנייה הם כבשו תוך כמה דקות וזה פגע בנו, היה כמעט בחתי אפשרי לחזור. הם היו טובים יותר. היינו בתקופה טובה, תפסנו את המקום הראשון ועכשיו הפסדנו, זה קורה. היריבה ממול תמיד עושה את הטוב ביתר עבורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי