קרוס: "זה מוזר שבייל לא משחק בקבוצה ואז כשיר לנבחרת"

טוני קרוס
טוני קרוס | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

הקשר הגרמני אמר בראיון שהוא מבין את הכעס שקיים כלפי הוולשי שנעדר של פציעה בחודש האחרון. עוד בריאל: ונגר תוקף את הזאר: "הוא כבד מדי, לא חזר למצב פיזי אופטימלי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
ריאל מדריד הביסה אתמול 0:6 את גלאטסראיי בהצגה גדולה בסנטיאגו ברנבאו, ובזמן שקארים בנזמה כבש צמד רודריגו הצעיר הרשית שלושער, רק שחקן התקפה אחד לא השתתף בחגיגה – אדן הזאר שהשלים את משחקו העשירי בקבוצה ותרם רק שער אחד (במשחק נגד גראנדה) ועוד שני בישולים. כזכור, ביום שבת האחרון שער של הבלגי נגד בטיס נפסל בשל נבדל והזאר שהגיע בקיץ בקול תרועה רמה, נותר מתוסכל.


"רודריגו הפך לכוכב הגדול שהזאר היה צריך להיות", נכתב ב"מארקה". "בעוד זה שהגיע כהבטחה לעתיד מציג יכולת משכנעת מאוד עם שערים ובישולים, השני מנסה ומשאיר הבזקים על המגרש אך לא מעבר. האוהדים מצפים מהבלגי ליותר", הוסיפו בספרד. אך לצד הספקות מצד התקשורת הגיעה גם ביקורת מצב ארסן ונגר, מאמן ארסנל לשעבר, שהתראיין לBeIN Sports" וניתח את מצבו של הבלגי. 


ונגר אמר: "הוא נראה כבד מדי בתנועה שלו, הוא לא הגיע למצב הפיזי האופטימלי. אני מרגיש שעדיין לא ראינו את הזאר המוכר כפי שהוא שיחק במדי צ'לסי. הוא לא חזר מספיק טוב מהפציעה שלו בפתיחת העונה. חסר לו את הביטחון שהיה לו בצ'לסי".




הצרפתי נשאל האם יש קשר לכך שהזאר הגיע למדינה חדשה וקבוצה חדשה, אך היה ברור בתשובתו: "אני לא חושב שזה משמעותי, זה נבע מסיבות פיזיות. הוא כבד מדי כפי שקראנו בעיתונים. אם אתה רוצה שסוס יפסיד במירוץ – פשוט תשים עליו שני קילו יותר מסוס אחר והוא יפסיד".


עוד בריאל, גם גארת' בייל ספג ביקורות. הוולשי נכלל בסגל נבחרת ווילס לקראת צמד המשחקים הקרובים, על אף שנעדר מחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה. הקשר טוני קרוס התייחס למצב: "אני לא יודע אם ימשיך. הוא עמד לעזוב בקיץ אבל לאחר מה שקרה היה נראה ששני הצדדים פתחו דף חדש למרות שלא קל להמשיך כך. קיבלתי את הרושם שהוא פתח את העונה טוב וביצע פעולות טובות. ברור שזה נראה מעט מוזר שהוא לא משחק במדי הקבוצה ואז מחלים ומשחק במדי הנבחרת. התזמון בעייתי. אני מקווה שיהיה בסדר כי נזדקק לאיכויות שלו במשחקי הבאים".

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי