אבידל: "אמרתי לסוארס שנצרף חלוץ, יש מו"מ עם מסי ופאטי"

ליאו מסי
ליאו מסי | Aitor Alcalde/Getty Images

המנהל המקצועי של ברצלונה חשף בריאיון: "אנחנו בשיחות עם ליאו ונציגיו על הארכת חוזה, זה תלוי בו". גם הכוכב בן ה-17 עשוי להאריך את ההתקשרות, ואלוורדה זכה לגיבוי ועל הסיטואציה בה נמצא האורוגוואי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של ברצלונה, שחקן העבר אריק אבידל, העניק אמש (שבת) ריאיון בלעדי ל"אל מונדו דפורטיבו" ואישר שהקבוצה אכן מנהלת מגעים עם ליאו מסי ואנסו פאטי על הארכת חוזיהם. זה כמובן לא מפתיע שאלופת ספרד פועלת כדי להשאיר את מי שנחשב לדעת רבים לגדול הכדורגלנים בעולם ואת מי שאולי יירש אותו בעוד מספר שנים, אבל המנהל המקצועי גם סיפר שבשלב זה אין בשורות בפיו.

"אנחנו בשיחות עם ליאו מסי ונציגיו", אישר אבידל תחילה בנוגע לליאו מסי, זוכה כדור הזהב חמש פעמים ומלך שערי המועדון בכל הזמנים, "אני לא יודע אם יהיו חדשות בקרוב, כי זו החלטה שתלויה בשחקן, אבל כמועדון אנחנו מאוד מקווים שזה ייפתר בקרוב". מסי בן ה-32, כידוע, הגיע לברצלונה מרוסאריו בגיל 13 וחוזהו האחרון שנחתם יסתיים בקיץ 2021. נזכיר כי רק בשבוע שעבר טען נשיא המועדון, ג'וזפ ברתומיאו, כי הוא מאמין שמסי יישאר גם בחמש השנים הבאות.

כשנשאל אבידל אם יכול לספר על התקדמות המו"מ או על פרטי החוזה החדש והמשודרג שהוצע למסי, אמר בקצרה: "אתם תדעו על כך בזמן המתאים, אבל אני חיובי". 


מסי. החוזה הנוכחי מסתיים בקיץ 2021 (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

בשבועות האחרונים חוזר לעצמו מספר 10, מסי כבש שמונה שערים ובישל ארבעה נוספים בשבעת משחקי הליגה האחרונים, אבל בתחילת העונה, כשעוד היה פצוע, מי שגנב את ההצגה היה אנסו פאטי בן ה-17, אז עוד היה בן 16. אבידל אמר גם על עתידו: "אנחנו בשיחות איתו, הוא צעיר מאוד ושחקן שעלינו לשמור עליו. שוחחנו עם משפחתו ונציגיו".

להבדיל, באופן מפתיע אבידל גם אישר את הדיווחים לפיהם ברצלונה מחפשת חלוץ בעמדה מספר 9, מחליף ללואיס סוארס שבעצמו אמר כי זו סיטואציה נורמלית לחלוטין. אבידל לא סגר את הדלת בפני חזרה של ניימאר אחרי שהמגעים כשלו בקיץ האחרון ואמר באשר לאורוגוואי: "אני שקוף עם השחקנים, מדבר איתם בכנות. לואיס יכול לספר שכבר בשנה שעברה אמרתי לו שאנחנו נחפש חלוץ והוא לא אהב את זה, אבל קיבל את זה כי הוא מבין שזה לטובת הקבוצה. נכון להיום אין לנו עדיפות והחתמת חלוץ יכולה להיות הראשונה, השנייה או השלישית".

לסיום, התייחס הצרפתי גם לעתיד המאמן: "ארנסטו ואלוורדה הוא היחיד שייקבע אם זו תהיה עונתו האחרונה בברצלונה. אפשר לחשוב שהתוצאות רעות, אבל אלה דברים שצריך לנתח. יש קבוצות שמחליפות את המאמן כשהתוצאות רעות, אבל צריך להסתכל על דברים בצורה רחבה יותר ואם המאמן אומר שהקבוצה יכולה להשתפר, צריך לסמוך עליו. אנחנו נתמוך בו וניתן לו את כל המידע הדרוש לו. האחריות היא עליו ועל השחקנים, אבל יש גם דברים שאי אפשר להסביר (כמו מה שקרה לקבוצה באנפילד נגד ליברפול). אני לא יודע אם זו העונה האחרונה שלו, הוא יחליט על כך כשיגיע הזמן. אני מבטיח לכם שלא שוחחנו במועדון עם אף מאמן אחר".


סוארס. מודע כבר מהעונה שעברה לסיטואציה (Christian Kaspar-Bartke / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי