"ההתקפה לא מרתיעה, גריזמן עדיין משחק באתלטיקו?"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

ברצלונה ספגה ביקורות קשות מהתקשורת לאחר "ניצחון מדאיג בתצוגת נפל" נגד לגאנס. גם פיקה חטף: "אתה זה שלא רציני, בשבוע משמעותי התעסקת בהכל חוץ מבכדורגל". נקודת האור: ארתורו וידאל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
 ברצלונה שמרה על הפסגה לפחות לשבוע נוסף לאחר ניצחון 1:2 על לגאנס אך האלופה מאוכזבת מהיכולת, וזה בלשון המעטה. "ניצחון מדאיג", נכתב בשער "ספורט". ב"אל מונדו" הקדישו את שער העיתון לכובש שער ניצחון: "ארתורו וידאל" שהציל את בארסה אחרי תצוגת נפל. סנטי נולה הציג גישה פייסנית יותר כשכתב שאמנם בארסה משחקת לא טוב אך עליה להציג שקט נפשי עד שתחזור לשחק את הכדורגל שלה. ואם מסי הוא לא הגיבור אז יש את וידאל, סוארס או דה יונג מנגד, הוא ציין כי "ההתקפה כבר לא מפחידה כמו בעבר, היא חייבת ליצור את כוח ההרתעה. זה לא רק ההגנה או הקישור. גריזמן? נראה שהוא עדיין באתלטיקו".


נקודת האור היחידה של ברצלונה הייתה כאמור הקשר הצ'יליאני בכל העונה שעברה היו לו שלושה שערים והעונה, עוד לפני חודש דצמבר – הוא כבש ארבעה, בדיוק כמו אנטואן גריזמן לשם השוואה. הוא שיחק העונה רק 486 דקות והספיק אפילו לבשל שער נוסף. "המשאב החדש של ברצלונה", נכתב דווקא ב"מארקה" המזוהה עם ריאל מדריד על הקשר הצ'יליאני. "הוא לא הקשר שמזוהה עם הסגנון של ברצלונה אך הוא הוכיח לא אחת עד כמה הוא חיוני לארנסטו ואלוורדה", נכתב עליו.


וידאל עצמו אמר: "התחושות לא טובות לאחר הניצחון למרות ששיחקנו במגרש קשה נגד יריבה שנלחמת עליה חייה. זה ברור: עלינו להשתפר. אני מקווה שנוכל לשלוט במה שקורה המגרש. המשחקים האלה נגד הקבוצות הקטנות הם אלה שנותנים לך את האליפות וזה חשוב שניצחנו. כמובן שאני מרוצה שהבקעתי אך אני לא הסיפור. אסור לנו לספוג בכל משחק. המאמן חשב לשחק עם ארבעה שחקנים מקדימה. במחצית השנייה שלטנו והיינו טובים יותר".



מי שספג את מרבית הביקורות הוא הבלם ג'רארד פיקה שדרש אתמול כבוד מהעיתונאים לאחר המשחק. בטור דעה ב"ספורט" נכתב עליו: "זה אתה שלא רציני, פיקה. אחרי עוד משחק נפל של הקבוצה, פיקה יוצא להתגונן, בשבוע בו הוא מתרכז בעיקר בטניס. אני לא יודע איך הוא הגיע מברצלונה למדריד ב-40 דקות. איש לא העליב אותו או פגע בכבודו. תמיד כיבדנו את פיקה ושיבחנו את יכולותיו וכישרון הכדורגל שלו. אבל דבר אחד לא קשור לשני. בשבוע משמעותי בו בארסה פוגשת יריבות גדולות בליגה ובאירופה, פיקה מתעסק במשהו שלא קשור בשום צורה למועדון שלו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי