סוארס צפוי לעבור ניתוח, פרטים חדשים על הפגישה עם צ'אבי

צ'אבי
צ'אבי | Gettyimages

השיחה בקטאר הובילה לסערה, כאשר ב"אס" הצהירו שעתידו של ואלוורדה כבר הוכרע וב"ספורט" לעומת זאת סיפקו את הגרסה הרשמית של המועדון. וגם: נערכים לאפשרות שהחלוץ ייעדר כשישה שבועות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

טירוף צ'אבי לברצלונה בעיצומו, אבל האם בצדק? כידוע, אחרי שנחשפה פגישתם של המנהל הספורטיבי אריק אבידל והמנכ"ל אוסקר גראו עם שחקן העבר צ'אבי הרננדס, יממה לאחר שהקטלונים הפסידו 3:2 לאתלטיקו מדריד ואיבדו את תואר הסופר-קאפ הספרדי, החלה חרושת שמועות על כך שהפגישה נועדה כדי שצ'אבי יחליף את ארנסטו ואלוורדה בתפקיד וב"אס" הגדילו לעשות כשפרסמו שהוצע לו חוזה לשנתיים וחצי, אבל הבוקר (שבת) יש גם מי שפרסם אחרת.

ב"ספורט" נטען שהסיבה הרשמית של הגעת אנשי ברצלונה לקטאר כלל לא קשורה למעמד המאמן הנוכחי ו/או להפסד בסופר-קופה, אלא לעוסמאן דמבלה. מסתבר כי גראו ואבידל הגיעו לקטאר כדי להיפגש עם הקשר הצרפתי שמחלים בדוחא מפציעה בשריר שמשביתה אותו מאז סוף חודש נובמבר וממנה הוא צפוי לשוב בסביבות חודש מרץ על פי ההערכות. בנוסף השניים נפגשו גם עם ואלרו ריברה, מאמן קבוצת הכדוריד של קטאר, 

עם זאת, כמובן שבתקשורת הספרדית לא שוללים את האפשרות שצ'אבי אכן יצטרף בשלב זה או אחר במקומו של ואלוורדה, ומרבית כלי התקשורת אף יישרו קו עם האפשרות שהוצע לו חוזה לשנתיים וחצי. ב"אס" אפילו הצהירו שוואלורדה לא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, החלטה שהתקבלה בעקבות ההפסד האחרון ו"החזירה את החבורה של ואלוורדה להפסדים כמו ברומא ובליברפול", נכתב בידיעה.

יתרה מכך, גורמים במועדון גם אמרו ל"אס" כי הם לא שוללים שהפגישה עם צ'אבי ובעיקר האישור הרשמי שניתן לה נועדו כדי ללחוץ את ואלוורדה ואולי לגרום לו להתפטר או לכל הפחות להודיע על עזיבתו בתום העונה. "ואלוורדה כרגע בעמדה מאוד חלשה. אתם מתארים לעצמכם את פפ גווארדיולה או לואיס אנריקה יושבים במשרד ובינתיים למאמן אחר מציעים להחליף אותם אחרי הפסד חשוב?", נכתב.


ואלוורדה. ניסיון ללחוץ אותו כדי שיתפטר? (LLUIS GENE / Contributor)

בתוך כך, הבוקר דווח גם כל מכה נוספת עומדת בפני ברצלונה והיא פציעתו של לואיס סוארס ב-3:2 לאתלטיקו. בתקשורת באורוגוואי פורסם שהחלוץ, על אף שהשלים 90 דקות במשחק האחרון, כבר מספר שבועות סובל מפציעה בברך ימין שמקשה על תפקודו וכעת צפוי לעבור צילום במטרה לאבחן את הנזק – אך על פי הערכות ראשוניות, לא תהיה לו ברירה אלא לעבור ניתוח שישבית אותו לכשישה שבועות, גם כדי להיות כשיר ברגעי ההכרעה של העונה בליגה ובליגת האלופות. בברצלונה אישרו שהוא ייבדק מחר אצל ד"ר קוגאט ועדכון נוסף יהיה לאחר מכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי