גביע המלך: מהפך דרמטי לאוססונה, חטאפה הודחה בבושת פנים

שחקני אוססונה חוגגים
שחקני אוססונה חוגגים | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

בזמן שהליגה בפגרה, הסיבוב השני בגביע הספרדי יצא לדרך. צ'ימי אוויה כבש שער ניצחון לבאסקים בדקה ה-90. הקבוצה של בורדאלס הודחה נגד בדאלונה מהליגה השלישית. בילבאו ובטיס עברו בקלות

(גודל טקסט)
הליגה הספרדית נמצאת בפגרה קלה ובזמן שמרבית תשומת הלב מתחלקת בין גמר הסופר קופה הספרדי מחר (19:50, שידור ישיר בספורט3) לבין עתידו של ארנסטו ואלוורדה בברצלונה – גם הסיבוב השני בגביע המלך יצא לדרך, ללא ארבע הגדולות כמובן. במשחקים שהסתיימו, אוססונה ביצעה מהפך דרמטי בדרך לשלב הבא על חשבון הרו מהליגה השלישית. מאיורקה העפילה לשלב הבא עם 0:1 צנוע על זאמורה מהליגה הרביעית וסראגוסה גברה על חימנסטיק.
 
 
בהמשך הערב, בטיס, שהגיעה אשתקד עד לחצי הגמר, יצאה למשחק חוץ נגד פורטוגלטה מהליגה הרביעית, ובמשחק סולידי מאוד ניצחה 0:3. אתלטיק בילבאו התגברה בקלות על ססטאו ריבר בעוד חטאפה הודחה בבושת פנים על ידי בדאלונה מהליגה השלישית. ויאריאל שנמצאת בכושר מצוין תפגוש את אוריולה מהליגה השלישית (22:00) 

 
ססטאו ריבר – אתלטיק בילבאו 4:0
האריות מבילבאו עלו בחצי הרכב אבל הכריעו את המשחק די מהר נגד היריבה הקטנה מהליגה הרביעית. החלוץ הצעיר (22) אסייר וייליברה שכבר שותף העונה בארבעה משחקי ליגה – כבש צמד, אחד בכל מחצית. גם המגן יורי ברצ'יצ'ה השתתף בחגיגה עם צמד משלו.
 
 
בדאלונה – חטאפה 0:2
הקבוצה מצמרת הליגה הבכירה הסתבכה כהוגן בדקה ה-30 כאשר הקשר דויד טימור הורחק בשני צהובים תוך חצי שעה. היריבה מהליגה השלישית הבינה שהיא יכולה לגמור את המשחק לפני הארכה. צ'מה מורנו כבש בדקה ה-85 והוגו אסטבן בן ה-21 כבש ממש בדקה האחרונה

פורטוגלטה – בטיס 3:0
האנדלוסים לא התקשו בדרך לשלב הבא, כשקרלס אלנייה, שהגיע לקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי מברצלונה בישל לאלכס מורנו את שער היתרון בדקה ה-23. אחרי מחצית ראשונה חד צדדית, בפתיחת החצי השני לורן מצא את הרשת בנגיחה טובה. חואקין הוותיק עלה מהספסל בדקה ה-77, ובדקה ה-88 בדיוק הוא נכנס גם לרשימת הכובשים וקינח את המשחק.


חואקין. חתם את המשחק עם שער (Aitor Alcalde/Getty Images)

מורסיה – לגאנס 4:0
אחרי שהדיחה את אנדורה בסיבוב הקודם בגביע, לגאנס הקטנה המשיכה את התקופה החיובית כשהדיחה גם את מורסיה בתצוגת תכלית. זה התחיל עם שער של גידו קאריו בדקה ה-36. מרטין בריית'וויט הצטרף לחגיגה עם צמד במחצית השנייה. לקראת סיום המשחק קאריו השלים צמד בעצמו וחתם את החגיגה.

חימנסטיק – סראגוסה 3:1 
בקרב על טהרת הליגות הנמוכות גברה סראגוסה מליגת המשנה על חימנסטיק בטראגונה במשחק לא שגרתי. היא נהנתה משני שערים עצמיים במחצית הראשונה, דומינגו קיוראנטה צימק עבור המארחת בדקה ה-70, אך הקשר הגיאורגי גיורגי פאפונאשווילי סגר עניין בדרך ל-1:3.

 

הארו דפורטיבו – אוססונה 2:1

אוססונה מהליגה הבכירה התקשתה מאוד נגד הארו מהליגה השלישית אך יצאה בנס עם  הכרטיס לשלב הבא. הסינדרלה עלתה ליתרון בדקה ה-72 בזכות מיקל בואנו אך  הבלם נאצ'ו וידאל השווה מייד (76) והחלוץ צ'ימי אוויה שעלה מהספסל כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-90.

טאמארסייטה – גראנדה 1:0
אחרי שניצחה את מאיורקה במחזור האחרון בליגה, גראנדה הציגה הערב משחק הפכפך מאוד. זה התחיל בצורה טובה מאוד כשרוברטו סולדאדו הוותיק סידר לאנטוניו פוארטס שער יתרון נהדר. היריבה מהליגה הרביעית נכנסה לאחר מכן במשחק, ובדקה ה-43 הייתה יכולה להשוות בכדור עונשין, אך דויד גונסאלס פספס.

כדקה לאחר מכן, גרנאדה קיבלה פנדל משלה, אותו לקח אלברו ואדייו במטרה להכריע אצ המשחק, אך החמיץ גם הוא. לאחר מחצית שנייה מותחת מאוד, הקבוצה מהליגה הבכירה המשיכה לשלב הבא בזכות השער המוקדם.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי