דיווחים בברצלונה: ואלוורדה יפוטר, סוארס גמר את העונה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

יממה סוערת בקטלוניה. החלוץ סובל מפגיעה חמורה משחשבו בברכו וייעדר כארבעה חודשים, המאמן עשוי לסיים את דרכו ואת מקומו יתפוס מאמן קבוצת המשנה, עד הגעת צ'אבי ביוני. לאוטרו יצטרף?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

שעות ספורות אחרי שהתקשורת הספרדית טענה פה אחד שממתינים להחלטה של צ'אבי אם הוא מסכים לקחת על עצמו את משרת המאמן בברצלונה באופן מיידי, הגיעה התשובה והיא כוללת טוויסט: שחקן העבר הבהיר כי הוא מעוניין להגיע רק בתחילת העונה הבאה, אולם בקטלוניה כך או אחרת נוטים כעת לפטר את ארנסטו ואלוורדה.

לפי הפרסומים האחרונים בנושא ואלוורדה, ההפסד 3:2 לאתלטיקו מדריד בחצי גמר הסופר-קופה הוביל להחלטה שיש לבצע שינוי על הקווים. אחרי ההפסדים ברומא ובליברפול בליגת האלופות בשנתיים האחרונות ותחרות נוק-אאוט נוספת כעת שהסתיימה בהפסד עבור ברצלונה, במועדון נוטים לעשות את השינוי ובשעות האחרונות מתנהלים דיונים באשר לזהות מחליפו לחצי העונה הבאה – עד שיגיע צ'אבי מקטאר בחודש יוני.

נטען כי צ'אבי ידריך את אל סאד ביום שישי בגמר הגביע הקטארי ועל כן ביקש זמן נוסף עד אשר ישיב סופית להצעת ברצלונה, אבל העביר מסר ברור על העדפתו להגיע רק בסיום העונה ולהתחיל עם הקבוצה מאפס. צ'אבי גם טען בפני ראשי ברצלונה כי הוא מעוניין לבצע מספר שינויים מהותיים ושאין בכוונתו לחתום על חוזה כל עוד ואלוורדה מחזיק בתפקיד, מה שכמובן מתחבר לכל האמור לעיל על הכוונה לפטר את ואלוורדה אולי כבר ביממה הקרובה.


ואלוורדה. יעביר אימון בוקר אחרון מחר? (Denis Doyle/Getty Images)

ואלוורדה בכל אופן צפוי להעביר את אימון ברצלונה מחר (שני) בבוקר, שיפתח את ההכנות למשחקה הבא של הקבוצה נגד גרנאדה ביום ראשון. יום החופש היחיד של שחקני ברצלונה השבוע יהיה ברביעי, כך שאם כלל יתבצע שינוי על הקווים הוא אמור לקרות עד אז. ברדיו קטלוניה, שם פורסם על הכוונה לפטרו, נכתב בנוסף כי ואלוורדה לא מתכוון להתפטר על אף שהוא מודע למעמדו הרעוע ומאמין ביכולתו להשיב את הקבוצה למסלול הנכון לקראת רגעי ההכרעה.

לעיר ישובו היום המנכ"ל אוסקר גראו והמנהל המקצועי אריק אבידל ואז גם צפויה האצה בשיחות על קבלת ההחלטה הסופית. מי שמוזכר עד כה בתור מועמד מוביל להחליף את ואלוורדה ולאמן את ברצלונה בחצי השנה הבאה הוא מאמן קבוצת המשנה של המועדון, גארסיה פימיינטה איתו כבר שוחחו והוא הביע את הסכמתו לאמן את הקבוצה בחצי העונה הבאה במידת הצורך.

בתוך כך, מכה שנחתה על ברצלונה היא פציעתו של לואיס סוארס. בסוף השבוע פורסם באורוגוואי ובספרד שהחלוץ מתלונן על כאבים בברכו בתקופה האחרונה וגם כששיחק עשה זאת תחת כאבים, והיום הוא עבר מספר בדיקות והמועדון הודיע רשמית – השחקן יאלץ לעבור ניתוח ויושבת בארבעת החודשים הבאים – משמע שכבר לא ישוב לשחק העונה, חרף הדיווחים הראשוניים על כך שייעדר בין ארבעה לשישה שבועות. מדובר במכה קשה מאוד עבור הקטאלונים, שככל הנראה ינסו לרכוש חלוץ בחלון ההעברות הנוכחי ועל פי השמועות ינסו להנחית בקבוצה את לאוטרו מרטינס מאינטר, שסעיף השחרור שלו עומד על 110 מיליון יורו.


ילבש את מדי הקבוצה רק בעונה הבאה? סוארס (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי