הרכש הגדול של החורף? דיווח: ברצלונה רוצה את ורנר

טימו ורנר חוגג
טימו ורנר חוגג | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

בשער "ספורט" נכתב כי בארסה תנסה לצרף בחורף את חלוץ לייפציג כמחליפו של סוארס. אינייסטה על חזרה למועדון: "רק אם אתאים ולא בגלל העבר שלי". וגם: בשורות טובות מכיוון דמבלה, ניימאר שוב קורץ מעביר מסרים?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה פתחה ברגל ימין את עידן קיקה סטיין כשגברה 0:1 על בטיס, אלא שהאוהדים חוששים מחוסר המחץ בחלק הקדמי בשל פציעתו הארוכה של לואיס סוארס. לפי "ספורט", יש מקום לאופטימיות. בשער העיתון נכתב כי הקבוצה החלה את "מבצע ורנר" במטרה לצרף את החלוץ הנפלא של לייפציג מוליכת הבונדסליגה שכבש 20 שערי ליגה ב-18 משחקים בלבד.

מעבר לכך, חדשות טובות הגיעו גם מכיוונו של הצרפתי עוסמאן דמבלה שחזר להתאמן לאחר פציעה של כמעט חודשיים, והוא יהווה חיזוק משמעותי העונה רשם דמבלה תשע הופעות בלבד והוא לא שיחק מאז סוף אוקטובר אז שותף ל-26 דקות נגד בורוסיה דורטמונד. כמובן שכאשר מדובר בבארסה, אי אפשר בלי קצת ניימאר. לפי "El Confidencial", ניימאר כבר שאל את חבריו בברצלונה על המאמן החדש אם כי חזרתו לקאמפ נואו נראית עדיין מאוד רחוקה.

בספרד המשיכו לנתח את השינויים שהכניס המאמן החדש לברצלונה. דובר קודם כל על העמדה החדשה-ישנה של ליאו מסי ששיחק קרוב יותר לשער, לעתים כ-'9'. הוזכר סגנון הנעת הכדור, לחץ גבוה של המגנים כמו זה שביצע ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס זכה למחמאות וכן האמון בשחקנים הצעירים שגדלו במועדון.

בנושא אחר, אנדרס אינייסטה שוב ניתח את ברצלונה בראיון ל-'El Larguero'" ואמר: "אני וצ'אבי מדברים לעתים קרובות, וכך גם בימים האחרונים. לא היה לו קל להחליט האם לחזור או לא. כולם מבינים את הסיטואציה שהוא נמצא בה, אבל אין ספק שהוא יגיע בעתיד כי הוא מהדמויות שחייבות לחזור לקבוצה. זה נשמע נהדר צ'אבי ואינייסטה ביחד אך כל אחד יהיה בדרכו שלו".

על קיקה סטיין: "אני חושב שהוא מאוד מיומן, לפי מה שראיתי וממה שידוע לי, אני חושב שהוא יכול לעשות דברים טובים מאוד. אני לא אוהב לדבר על סגנון משחק כי אני לא אובייקטיבי כשאני מדבר על בארסה, אבל היא תמיד משחקת שונה מהשאר וזה לא חשוב אם יש רגעים טובים או גרועים. בארסה עדיין מזוהה עם כדורגל מסוים. כמובן שהיא יכולה להשתפר".

על עתידו: "יש לי שנתיים בחוזה, אני מרגיש שקיים בי הכוח להמשיך. הייתי רוצה לחזור בעתיד לבארסה אבל בשל האיכויות שלי ואם אני אתאים למועדון ולא בשל העבר המוצלח שלי בקבוצה. אני מרגיש שזה הבית שלי, הקבוצה נתנה לי כל כך הרבה והייתי רוצה לתרום שוב. היחסים שלי עם הנשיא טובים מאוד". הוא חשף שהוא גם מדבר על ניימאר וביקש ממנו לאחרונה חולצה שלו עבור בנו.

 
ליאו מסי. שיחק בעמדה קדמית (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי