קיקה סטיין מודה: "אני לא אשקר, פחדתי מול איביזה"

קיקה סטיין
קיקה סטיין | Alex Caparros/Getty Images

לפני שיפגוש את ולנסיה, מאמן ברצלונה שיתף את תחושותיו על ההופעה החלשה בגביע מול הקבוצה מהליגה השלישית: "יודע שיש כאלה שהיכולת מדאיגה אותם, אבל אנחנו בדרך הנכונה". על רודריגו: "אני אוהב שחקנים גדולים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

אחרי שכמעט הובכה מול איביזה בגביע המלך אך הצליחה בסופו של דבר לגבור ברגע האחרון על הקבוצה מהליגה השלישית, ברצלונה תשוב מחר (שבת) לליגה הספרדית, כאשר תתארח ב-17:00 במסטאייה למשחק מול ולנסיה למשחק במסגרת המחזור ה-21. בנוסף, אספניול תארח את אתלטיק בילבאו (14:00), ויאריאל תפגוש את אלאבס (19:30) וסביליה תשחק מול גרנדה (22:00).

הקבוצה של קיקה סטיין נמצאת במקום הראשון עם 43 נקודות, מספר זהה לזה של ריאל מדריד השנייה, אך עם הפרש שערים עדיף. הקטלונים יוכלו להגדיל זמנית את הפער ולהלחיץ את הבלאנקוס, שכן הם ישחקו רק ביום ראשון מול ויאדוליד בחוץ. ולנסיה, מצידה, נמצאת במקום השביעי ותנסה להתאושש מהתבוסה המביכה 4:1 למאיורקה במחזור הקודם.

בגזרה המקצועית, פרנקי דה יונג ישוב מהרחקה אחרי שהחמיץ את משחק הליגה האחרון מול גרנדה, זכר לכרטיס האדום שספג ב-2:2 מול אספניול, שגם היה משחקו האחרון של ארנסטו ואלוורדה בליגה. גם מארק אנדרה טר שטגן ישוב לשער וסמואל אומטיטי צפוי להמשיך לפתוח לצידו של ג'רארד פיקה במרכז ההגנה, זאת בזמן כמובן שעוסמאן דמבלה ולואיס סוארס פצועים. הצרפתי צפוי לחזור בקרוב לאימונים מלאים.


עוסמאן דמבלה. יחזור לעניינים בקרוב (Alex Caparros/Getty Images)

סטיין דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת העטלפים ואמר: "ולנסיה קבוצה נהדרת עם הרבה שחקנים טובים. אני מאמין שהם יתקפו אותנו יהיו לנו יותר שטחים מאשר במשחקים האחרונים. מול איביזה לא נראינו טוב. אנחנו צריכים לשפר כמה דברים. גם מול גרנדה לא הצלחנו להרשים יותר מדי".


על הפגישה עם חלוץ ולנסיה, רודריגו, שמוזכר כמועמד לקבוצה:
"אני אוהב שחקנים גדולים. הוא כדורגלן נהדר שיכול לעשות צרות לכל קבוצה. אנחנו מכירים אותו טוב מאוד. האפשרות שלנו כרגע היא שאנטואן גריזמן ישחק כחלוץ מרכזי. הוא עשה את זה טוב מאוד מול איביזה ואנחנו מאוד מעריכים את זה".

"יש לנו הרבה עבודה", הוסיף סטיין. "יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לעשות טוב יותר ואנחנו נעבוד על זה. יש לי שחקנים אינטיליגנטיים מאוד שמבינים דברים די מהר, אבל אנחנו צריכים יותר תיאום. אנחנו רוצים לנהל את המשחק מאחורה ולהחזיק בכדור. אנחנו צריכים לשפר גם את משחק הלחץ שלנו".

על ההופעה החלשה מול איביזה בגביע: "אני לא אשקר, פחדתי מאוד. אנחנו צריכים שהשחקנים יבינו את הדברים החדשים שאנחנו עושים כדי שיתרחש שינוי. אני יודע שיש כאלה שהיכולת מדאיגה אותם, אבל לאט לאט דברים יזרמו טוב יותר וברור שניצחונות יעזרו לזה. אנחנו בדרך הנכונה".


רודריגו (Manuel Queimadelos Alonso/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי