העברות: אלקאסר חזר לספרד, פיונטק עבר להרטה ברלין

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

הספרדי עזב את דורטמונד אחרי שנה וחצי וחתם בוויאריאל עד 2025. החלוץ הפולני עזב את מילאן והצטרף לקבוצה של קלינסמן. פלורנצי הושאל לוולנסיה עד תום העונה. רוחו הצטרף לאסטודיאנטס

קבוצות: שטרסבורג
(גודל טקסט)

חלון העברות בכדורגל האירופי יינעל מחר (שישי) בשעות הלילה והזמן של המועדונים באירופה למקצה השיפורים הולך ואוזל. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.

רשמי
* לאחר עונה וחצי מוצלחות באופן יחסי בדורטמונד, פאקו אלקאסר חזר היום לליגה הספרדית וחתם בשורות ויאריאל עד 2025. הצוללת הצהובה שילמה 25 מיליון יורו על החלוץ, שהפך לרכישה היקרה בהיסטוריה שלה.

* קשישטוף פיונטק עזב את מילאן וחתם בהרטה ברלין, ששילמה למילאן 27 מיליון יורו עבור הפולני בן ה-24. רק לפני שנה בדיוק הצטרף השחקן לרוסונרי, וכבש 16 שערים ב-41 משחקים.

* ולנסיה הודיעה כי המגן אלסנדרו פלורנצי הצטרף לשורותיה בהשאלה מרומא. העטפלים הציגו את השחקן עם סרטון מחווה לבית הנייר.

* טוטנהאם השאילה את המגן דני רוס בן ה-29 לניוקאסל עד סיום העונה.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על החתמתו של ברונו פרננדש הפורטוגלי – לידיעה המלאה לחצו כאן.

* החתמתו של פרננדש היא לא השינוי היחידי שעשתה מנצ'סטר יונייטד בסגלה, זאת לאחר שמרקוס רוחו בן ה-29 עבר בהשאלה לאסטודיאנטס הארגנטינאית, בה ישחק עד סיום העונה.

* פ.ס.וו איינדהובן צירפה לשורותיה את המגן ריקרדו רודריגס, שהושאל לקבוצת הפאר ההולנדית עד סיום העונה ממילאן.

* ואלון ברישה, לשעבר שותפו של מואנס דאבור לעונות הנהדרות בזלצבורג, הושאל עד סיום העונה לדיסלדורף הגרמנית, זאת לאחר עונה וחצי פושרת מאוד במדי לאציו.

* הבלם אסטבן גראנרו, לשעבר בריאל מדריד ואספניול, הצטרף למארבייה, המשחקת בליגה השלישית בספרד

* רומא הכריזה היום על החתמתו של קשר ברצלונה, בוגר ה'לה מאסיה', קרלס פרס בן ה-21, בהשאלה עד תום העונה. ע"פ מתווה העסקה, האיטלקים ישלמו מיליון יורו על תקופת ההשאלה, ויקבלו אופציה לרכוש אותו בסיום העונה עבור 12 מיליון דולר. אם העסקה תצא לפועל, הספרדי יצטרף לבירה האיטלקית עד 2024: "אני יודע שאני עוזב מועדון גדול כמו ברצלונה, אבל אני מצטרף למועדון גדול כמו רומא"


* דניאל פודנסה הוצג היום באופן רשמי בוולבס. הקשר הפורטוגזי עוזב את אולימפיאקוס ומצטרף לליגה האנגלית, הזאבים ישלמו עליו 18 מיליון ליש"ט

* רכש משמעותי לליון, הקשר הברזילאי ברונו גימארייש (22) עזב את אתלטיקו פרנאאנסה וחתם בשורות הקבוצה הצרפתית תמורת 20 מיליון יורו. השחקן שהפך לרכש השביעי הכי יקר בתולדות המועדון חתם לשלוש וחצי שנים.

* רומא החתימה את קשר אלצ'ה בן ה-22 גונסאלו ויאר, ששיחק העונה 20 הופעות בליגה השנייה וכבש גול אחד.

* החתמה כפולה למונאקו: קשר נבחרת הצעירה של צרפת ושטרסבורג יוסוף פופאנה בן ה-20 חתם במונאקו לחמש שנים בתמורה ל-15 מיליון יורו. יחד איתו הגיע אורליה טשואמני גם כן קשר בן 20 שהצטרף מבורדו בסכום של 20 מיליון יורו.

* סאנדר ברגה מגנק הפך לרכש היקר בתולדות שפילד יונייטד, ששילמה לאלופה הבלגית לא פחות מ-25 מיליון ליש"ט.

שמועות
* בספרד מדווחים כי ברצלונה מעוניינת לצרף את הכישרון הפורטוגלי של בראגה, טרינקאו בתור מחליף זמני ללואיס סוארס הפצוע. שחקן ההתקפה בן ה-20 שכבש העונה שני שערי ליגה עשוי להצטרף עבור כ-20 מיליון יורו.

* לפי 'סקיי ספורט' ברצלונה עשויה לצרף את וויליאן פעם נוספת עד תום החלון ותציע 23 מיליון יורו על הברזילאי בן ה-31.

* לפי דיווחים באנגליה ארסנל תצרף את המגן הפורטוגלי סדריק סוארס. סאות'המפטון תרוויח 7 מיליון ליש"ט על הפורטוגלי.

* לפי 'דיילי מייל' טוטנהאם עדיין לא ויתרה על גארת' בייל. על פי הדיווחים טוטנהאם החלה בשיחות עם הוולשי, אך שכרו הגבוה מקשה על חזרתו מלונדון.

* אמרה צ'אן שכמעט לא שיחק העונה ביובנטוס צפוי לעבור בהשאלה לבורוסיה דורטמונד, שתוכל לרכוש את כרטיסו בסיום העונה תמורת 26 מיליון יורו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי