מסי לשחקני בארסה במחצית נגד בטיס: "נבקיע וננצח את המשחק, ברור לכם?"

ליאו מסי
ליאו מסי | Aitor Alcalde/Getty Images

בספרד הציגו את שיחת המוטיבצייה של הקפטן לשחקנים. עוד דרש: "נישאר מאוחדים כמו נגד בילבאו, רק ככה נהיה חזקים". באלופה מחכים לדו"ח הרפואי של דמבלה כדי לצרף שחקן במקומו, וויליאן ז'וזה עדיין ממתין

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בברצלונה ידעו היטב שאם היו מפסידים לבטיס, האליפות הייתה מתרחקת משמעותית. ליאו מסי לקח פיקוד כפי שרק הוא יודע עם שלושה בישולים נפלאים בדרך ל-2:3, אך מעבר לכך הציג את "מסי המנהיג". בכל ספרד מתעסקים בנאום הקצרצר שלו לשחקני ברצלונה רגע לפני העלייה למחצית השנייה במשחק בבניטו ויאמרין.

 
מצלמות הטלוויזיה תפסו את קפטן ברצלונה אומר לחבריו: "אנחנו הולכים לתת את כל מה שיש לנו, מבקיעים ומנצחים את המשחק הזה, ברור לכם?". סרחיו בוסקטס שהיה הכי קרוב אליו אמר מילים דומות: "אנחנו הולכים לעשות את זה". לאחר מכן הוסיף הקפטן: "בואו נהיה יחד כמו שלשום נגד אתלטיק בילבאו למרות שהפסדנו, ככה אנחנו חזקים יותר". במהלך הקטע הקצר שפורסם ניתן לראות גם את אנטואן גריזמן וארתורו וידאל משוחחים ביניהם.
 
 
באלופה מחכים ליום קריטי בגזרת עוסמאן דמבלה. הצרפתי כבר עבר את הניתוח והיא ממתינה לדו"ח הפציעה שלו בבקשה להגיש בקשה מיוחדת מההתאחדות הספרדית לצרף שחקן במקומו ויהיו לה 15 יום לעמוד במשימה.  רק אם התחזיות יידברו על קרוב לחצי שנה אז בארסה תוכל לצרף שחקן במקומו. בתקשורת לא עלו שמות של מועמדים חדשים אך חלוצה של ריאל סוסיאדד, וויליאן ז'וז'ה, מתנדנד מעט לאחר שכבר היה בדרך לטוטנהאם, סירב לשחק והוא אמנם התנצל בפני הקהל והתקשורת אך אלכסנדר איסק השבדי תפס את מקומו כחלוץ הבכיר של הקבוצה. "ז'וזה עדיין ממתין לבארסה", נכתב ב"ספורט"
 

בספרד נכתב הבוקר גם על מאבק האליפות הצמוד בניגוד לשנתיים האחרונות. "עוד 15 מחזורים בדופק גבוה", נכתב בשער "אס" על רקע תמונה של המאמנים. לריאל מדריד וברצלונה אין מקום לטעויות. בעוד שני מחזורים (האחד במרץ, יום ראשון) הן יפגשו לקלאסיקו הגדול בברצלונה כאשר הבלאנקוס מובילים בשלוש נקודות.
 
בכתבה הזכירו את המשחקים הקשים ביותר שנותרו לשתי הקבוצות עד לסיום העונה. בעוד ריאל תתארח אצל צמד הקבוצות מחבל הבאסקים – ריאל סוסיאדד ואתלטיק בילבאו, ברצלונה תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד סביליה בפיחואן וכן תשחק בלה-סרמיקה של ויאריאל.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי