וויליאן ז'וזה ירד מהפרק, ברצלונה ממשיכה לחפש חלוץ

וויליאן ז'וזה
וויליאן ז'וזה | Harriet Lander/Getty Images

בספרד מדווחים כי הקטלונים ויתרו על הברזילאי לאחר שריאל סוסיאדד הציבה תג מחיר עצום עבורו, ועברו להתמקד באנחל מחטאפה. האופציות של לוקאס פרס ולואיס סוארס פחות סבירות

(גודל טקסט)

אחרי שהתברר כי עוסמאן דמבלה גמר סופית את העונה, ברצלונה ממשיכה בחיפושים אחר חלוץ שימלא את מקומו של לואיס סוארס הפצוע, אך המצב לא מזהיר לפי הדיווחים הבוקר (חמישי) בספרד, שם טוענים שאופציית וויליאן ז'וזה, חלוץ ריאל סוסיאדד שנחשב למועמד המוביל בעיני ההנהלה, ירדה מהפרק.

קבוצתו של הברזילאי עסוקה בהכנות לחצי גמר גביע המלך בו תפגוש הערב את מירנדס וברצלונה ידעה שתצטרך לשלם לפחות 30 מיליון יורו עבור החלוץ, אולם מאמן הקבוצה הבאסקית, אימנול, אמר אתמול במסיבת עיתונאים כי למיטב ידיעתו "וויליאן ז'וזה יישאר איתנו, אלא אם כן הם יבואו עם הצעה של 70 מיליון".

על פי המסתמן, השם שבו אלופת ספרד עברה להתרכז הוא זה של חלוץ חטאפה, אנחל. בניגוד לסוסיאדד, הקבוצה מפרברי מדריד לא צפויה להערים קשיים על העברתו של שחקן ההתקפה בן ה-33, שכבש 13 שערים ב-28 משחקים בכל המסגרות העונה. נשיא חטאפה, אנחל טורס, התייחס אתמול להתעניינת של בארסה בחלוץ שלו ואמר לרדיו קטלוניה: "אם ברצלונה מבקשת ממך שחקן, אי אפשר להגיד לה לא. גם אני ביקשתי מהם שחקן פה ושם בעבר. סעיף השחרור שלו, שעומד על 10 מיליון יורו, לא יהווה בעיה".

קיקה סטיין. ימצא חלוץ בקרוב? (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)
קיקה סטיין. ימצא חלוץ בקרוב? (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

במקביל, אפשרויות אחרת שהבלאוגרנה בוחנים היא זו של לוקאס פרס בן ה-31. פרס, שעבר בדפורטיבו לה קורוניה, ארסנל ו-ווסטהאם, הבקיע תשעה שערים ב-22 הופעות העונה, אם כי ארבעה מתוכם הגיעו בפנדל ומבחינה מקצועית הוא עלול להתאים פחות לתלכיד של קיקה סטיין, שכן הוא שחקן בעל פרופיל דומה לזה של אנטואן גריזמן.

אופציה פחות סבירה שכבר הוזכרה במסדרונות הקאמפ נואו היא זו של לואיס סוארס הקולומביאני, המושאל מווטפורד לסראגוסה. מעבר לכך שהקבוצה מליגת המשנה בספרד לא ששה לוותר על אחד משחקניה החשובים ביותר, עסקה שכזו תהיה כרוכה בביטול ההשאלה של סוארס ובמו"מ עם ווטפורד. מה גם שעל אף היותו בן 23 בלבד, כלל לא בטוח שהקולומביאני יתגלה בעתיד כשחקן העומד בסטנדרטים המקצועיים של המועדון הקטלוני.

ליאו מסי. ממתין לסיוע בהתקפה (Francois Nel/Getty Images)
ליאו מסי. ממתין לסיוע בהתקפה (Francois Nel/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי