בספרד מבקרים את ברצלונה: "בריית'וויט יהיה החלוץ השביעי בארבע עונות"

שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

החלוץ הדני צפוי לחתום בשעות הקרובות במדי אלופת ספרד, אך בתקשורת עוסקים בכך שבארסה אינה מצליחה לייצר יציבות בחלק הקדמי, ובזבזה מעל 300 מיליון יורו. כ-87% אחוז מאוהדי הקבוצה לא מרוצים מהרכש החדש

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בצל הסערה שמתחוללת בברצלונה בעקבות החשיפה כי הנהלת המועדון שכרה חברה בשביל לקדם את עצמה ברשתות החברתיות, והפגישה שקיים היום (רביעי) נשיא המועדון עם הקפטנים של הקבוצה על מנת להוריד את הלהבות, אלופת ספרד צפויה לצרף בשעות הקרובות את החלוץ מרטין בריית'וויט מלגאנס, תמורת תשלום סעיף השחרור שלו – 18 מיליון יורו.

עוד לפני השלמת העסקה, בתקשורת הספרדית עוסקים בכך שהרכש החדש עתיד להיות שחקן ההתקפה השביעי שבארסה צירפה לשורותיה בארבע העונות האחרונות, כשמרבית השחקנים כבר לא נמצאים בסגלה. הסוגיה מתחילה זמן קצר לפני שניימאר עבר לפריז סן ז'רמן, מה שהשאיר בור גדול בחוליית ההתקפה של ברצלונה, שלא הצליחה למלא אותו לגמרי עד היום.

פאקו אלקאסר הוא השחקן הראשון ששמו מוזכר, אחרי שנרכש תמורת 30 מיליון מוולנסיה בקיץ 2016, אך בילה בסך הכל שתי עונות בקאמפ נואו, כבש 15 שערים בלבד ועזב לדורטמונד. לאחר מכן מגיע גם עוסמאן דמבלה שנרכש מאותה דורטמונד עבור 120 מיליון יורו במשתנים, אך הצרפתי כעת מושבת עד תום העונה.


אלקאסר. לא הצליח בברצלונה כמו שציפה (AFP/GettyImages)

שמות נוספים עלו כמו ג'רארד דאולפאו, שחזר למועדון בו גדל תמורת 12 מיליון יורו ועזב מהר מאוד, וכמו מלקום הברזילאי, שנקנה תמורת 40 מיליון יורו ולא הצליח להשתלב אצל ארנסטו ואלוורדה. גם עסקת ההשאלה של קווין-פרינס בואטנג הוזכרה, לאחר שהגנאי הצטרף בחודש ינואר אשתקד ושיחק ארבעה משחקים בלבד. מעל כולם בולטת כמובן רכישתו של אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד, שנקנה תמורת 120 מיליון יורו, בעסקה שגרמה לסאגה גדולה מאוד בין המועדונים.

שני שחקנים בלבד נותרו בסגל הקבוצה מתוך כל מי שהוזכרו. בסיכום הכללי, ברצלונה השקיעה בחולייה הקדמית שלה כ-330 מיליון יורו בשנים האחרונות, אך לרוב אותה השקעה ירדה מהר מאוד לטמיון. כאמור, בריית'וויט בן ה-28 יהיה השחקן השביעי שיצטרף לליאו מסי ושחקני הסגל של קיקה סטיין, לאחר שעסקת העברתו תושלם באופן רשמי.

בינתיים, בעיתון "מונדו דפורטיבו" הקטאלוני שאלו את אוהדי ברצלונה אם הם מרוצים מחלוץ הרכש החדש של המועדון, והמספרים כעת ברורים מאוד – כ-87% ענו כי הם אינם מרוצים מהצטרפותו של בריית'וויט.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי