סטיין: "לא מסכים עם מסי, יכולים לזכות בליגת האלופות"

קיקה סטיין, ליאו מסי
קיקה סטיין, ליאו מסי | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

רגע לפני אייבר, מאמן ברצלונה סתר את הדברים שהכוכב שלו העניק לתקשורת והוסיף: "הבעיות שמחוץ לדשא לא משפיעות עלינו". ריאל תפגוש את לבאנטה, זידאן סירב לדבר על סטרלינג

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 של הליגה הספרדית, אשר ייפתח הערב, ימשיך גם מחר (שבת) עם ארבעה משחקים סופר מסקרנים. במוקד נמצאות כמובן ברצלונה וריאל מדריד, כאשר הראשונה תארח ב-17:00 את אייבר והבלאנקוס יפגשו את לבאנטה ב-22:00. כמו כן, סלטה ויגו תתמודד מול לגאנס (14:00) וריאל סוסיאדד תשחק מול ולנסיה (19:30).

ברצלונה – אייבר
הקטלונים לא מרשימים בתקופה האחרונה, אך בכל זאת ניצחו את שלושת משחקי הליגה האחרונים ונמצאים במקום השני במרחק של נקודה בלבד מריאל מדריד אשר נמצאת בפסגה. ניצחון של המארחת על היריבה מהמקום ה-16 יעלה אותה זמנית למקום הראשון ואולי ילחיץ את הקבוצה של זינדין זידאן, שתשחק מאוחר יותר.

מרטין בריית'וויט, שחתם בבארסה אתמול, ייכלל לראשונה בסגל ועשוי לקבל דקות ראשונות. ג'וניור פירפו צפוי לפתוח כמגן שמאלי במקום ג'ורדי אלבה הפצוע, כאשר בשלישייה הקדמית אנסו פאטי צפוי לעלות ב-11 לצד ליאו מסי ואנטואן גריזמן.


בריית'וויט (האתר הרשמי של ברצלונה)

המאמן קיקה סטיין דיבר לקראת ההתמודדות והתייחס גם לשלל השערוריות האחרונות סביב המועדון. כזכור, הכל התחיל בדבריו של המנהל הספורטיבי אריק אבידל, שאמר שבתקופתו של המאמן הקודם ארנסטו ואלוורדה השחקנים לא עבדו מספיק על המגרש, מה שגרר תגובה חריפה ממסי. לאחר מכן נחשפה פרשה לפיה כביכול הנשיא ג'וזפ מריה ברתמיאו שכר חברה שתפיץ הודעות שליליות ברשת כדי לשפר את תדמיתו ולפגוע בתדמיתם של דמויות מפתח אחרות במועדון, ביניהן מסי.

"לבטח חושבים שזה ישפיע עלינו, אבל זה לא ככה", אמר המאמן. "אנחנו ממוקדים במה שאנחנו צריכים להתמקד – ענייני כדורגל. אנחנו יודעים מה קורה, אבל אני מבטיח שזה לא משפיע".

בנוסף, סטיין הגיב לדבריו של מסי, אשר סיפר בראיון כי "ברצלונה לא מספיק טובה העונה כדי להילחם על ליגת האלופות". המאמן אמר: "יש דברים שאני מסכים איתם ויש דברים שלא. יש לנו סיכוי זהה לזכות בתואר כמו שיש לקבוצות אחרות. בעשרים השנים האחרונות המועדון זכה הרבה פעמים בצ'מפיונס. אנחנו לא מרוצים מכל מה שאנחנו מראים כרגע, אבל אנחנו צומחים בהדרגה ונגיע לרמה שתאפשר לנו להתמודד עם כל קבוצה".


ברתומאו (AFP)

לבאנטה – ריאל מדריד
הלבנים תלויים בעצמם ורוצים לשמור על המקום הראשון בלי קשר לתוצאת המשחק של בארסה. אחרי שאכזבו במחזור האחרון עם תיקו מול סלטה ויגו של אוסקר גרסיה, הבלאנקוס רוצים לחזור לנצח ולהגיע באווירה חיובית לקרב הגדול מול מנצ'סטר סיטי ביום רביעי בשלב שמינית גמר ליגת האלופות.

אדן הזאר, שחזר לשחק אחרי הפציעה במשחק האחרון, צפוי להמשיך בהרכב. מי שנותרו מחוץ לסגל הם גארת' בייל, רודריגו, לוקה יוביץ' ונאצ'ו פרננדס. המאמן זינדין זידאן סירב להתייחס במסיבת העיתונאים לפני ההתמודדות על השמועות על מועמדותו של ראחים סטרלינג ודיבר על חזרתו של הזאר הבלגי לכשירות: "הוא לא מתאמן בצורה מיוחדת, אלא כרגיל עם כולם בשבועיים האחרונים. הוא מוכן ורוצה להיות איתנו ברגעים החשובים של העונה".


כל כך שרודריגו שוב לא בסגל, פעם רביעית בחמשת המשחקים האחרונים:
"אם מסתכלים על הרגע הזה, אז זה רע, אבל אנחנו יודעים שהוא שחקן חשוב עבורנו. יש לו את כל הזמן שבעולם, הוא בן 18 והוא כבר הראה למה הוא נמצא כאן".


זידאן (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי