בספרד חשפו: מסי ניסה להתעמת עם אבידל באימון ברצלונה

ליונל מסי
ליונל מסי | Alex Caparros/Getty Images

ב"אל קונפידנסיאל" נכתב כי הכוכב, שתקף את המנהל הספורטיבי ברשת לאחר שזה ביקר את השחקנים בתקשורת, לא הסתפק בכך ורצה להביע את כעסו פנים אל פנים. הצרפתי יעזוב את המועדון בקיץ?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

המשבר שמתחולל בברצלונה העונה נותן את אותותיו לא רק על כר הדשא אלא גם במסדרונות הקאמפ נואו ובחדר ההלבשה, כשאחד האירועים הבולטים הגיע בדמות עימות מתוקשר בין הכוכב הבכיר ליאו מסי למנהל הספורטיבי, אריק אבידל. אתמול (שלישי) נחשפו בספרד פרטים חדשים בנוגע לפיצוץ בין השניים.

כזכור, לאחר שאבידל אמר בראיון ל"ספורט" ששחקני בארסה לא התאמצו באימונים תחת ואלוורדה, מסי הגיב מיידית ברשת החברתית ותקף את הצרפתי כשאמר ש"גורמים בהנהלה צריכים לקחת אחריות על ההחלטות שלהם". אולם על פי המסופר ב"אל קונפידנסיאל", קפטן הבלאוגרנה לא הסתפק באותה תגובה.

בבוקר שאחרי פרסום אותו ראיון, אבידל נכח באימון ברצלונה מתוך רצון להראות נוכחות לאחר שנפגש עם הנשיא ברתומאו במטרה ללבן את המצב. מסי, שהפגין בו מרחוק, הפסיק להתאמן באותו רגע והלך ישירות לאבידל כדי להבהיר את כעסו. מספר שחקנים ניסו להרגיע את מספר 10 והאימון נעצר, אך העניינים לא התלהטו מעבר לכך למרות הסיטואציה המתוחה.

אבידל לקח מאז צעד לאחור בכל הנוגע להתבטאות בתקשורת, אך בספרד טוענים כי לפי מקורבים לצוות המקצועי, לא מן הנמנע שהמנהל הספורטיבי, שכבר אחרי אותו אירוע דווח כי במועדון שקלו להחליט על סיום דרכו, עלול להיפרד מברצלונה בקיץ הקרוב.

אבידל. הסתבך בגדול עם מסי (PAU BARRENA/AFP via Getty Images)
אבידל. הסתבך בגדול עם מסי (PAU BARRENA/AFP via Getty Images)

במקביל, דובר ברצלונה התראיין הבוקר ואישר שאף שחקן לא פנה בבקשה שלא לשחק בעקבות התפשטות הנגיף: "הצעדים שאנחנו עושים הם במטרה לשמש כראי לחברה. אנחנו גם פועלים על פי ההנחיות, אבל כמעט כל שעה משהו משתנה. הסיטואציה קיימת ואין יותר מדי תשובות, אפילו לא יודעים איך הווירוס מתנהג ומה החולשות שלו, אז כמובן שאנחנו נוהגים בכל מידת זהירות אפשרית. אין כרגע שום תרחיש מעבר לשבועיים הבאים, בינתיים אנחנו נשחק בלי קהל. השחקנים ואנשי המועדון נבדקים ואין אף אחד במועדון שמגלה תסמינים. הכל נמצא בשליטה והרופאים דואגים לבריאות השחקנים באופן קבוע וגם בזמנים בהם אין תרחיש כמו זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי