בספרד בטוחים: "פול פוגבה מתקרב לריאל מדריד"

פול פוגבה
פול פוגבה | Dan Istitene/Getty Images

לפי "אס", השחקן נפגש עם זידאן בדובאי באוקטובר והבטיח לו שייתעדף כל הצעה של הבלאנקוס על פני יובנטוס או חידוש חוזהו. מעבר לכך, גם בשורות האנגלים מבינים שזה תזמון טוב למכור אותו לפי שהמחיר יצנח

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
כבר זמן רב שפול פוגבה נקשר לריאל מדריד, וידוע כי זינדין זידאן רוצה מאוד לצרף את בן ארצו. בספרד בטוחים שהפעם, כלומר הקיץ – העסקה אכן תתממש. "פוגבה קרוב יותר ויותר", נכתב בשער "אס" הבוקר (שני), ולפי הדיווחים יש סיבות רבות שיאפשרו את המהלך.

ראשית, בדיווח נכתב שעם כל הכבוד לפרסומים על חזרתו ליובנטוס – מקורביו טוענים שפוגבה מעדיף את ריאל והוא מחכה ליוזמה מצידה. "העסקה נראית כל פעם קרובה יותר ויותר", נכתב. לפי הכתבה, הקשר פגש את זידאן בדובאי באוקטובר האחרון והשניים שוחחו ארוכות והבטיחו דברים זה לזה.

פוגבה הבהיר כי יבחר בריאל וישלול כל הצעה לחידוש חוזהו במנצ'סטר יונייטד. הצרפתי חתום עד 2021 ויהיה זה הקיץ המשמעותי עבורם, אחרת עלול לעזוב ללא תמורה. "אם האופציה עליו לשנה נוספת תמושש זה רק יכעיס אותו עוד יותר והוא ייעשה אומלל", נכתב. מעבר לכך, אסור להתעלם מהשפעת נגיף הקורונה.

זידאן ופוגבה. אולי הפעם? (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

באנגליה דווח כי בהנהלת יונייטד מבינים שהסכומים בשוק עתידיים לרדת משמעותית ופוגבה עלול להיכמר בפחות ממאה מיליון יורו, מגמה שעלולה להחריף, מה גם שהעונה רשם שמונה הופעות בלבד בשל פציעות שונות.

עוד סיבה אפשרית להעברתו למדריד היא הצהרותיו של סוכנו מינו ראיולה, שלא פעם העביר ביקורת על הכישלון של האנגלים שפגע בפוגבה ברמה האישית. ראיולה כבר אמר שייעשה הכל כדי לצרף לריאל כוכב גדול הקיץ. נראה שזה הדבר היחיד שחסר לו ברזומה. ראיולה נמצא ביחסים טובים עם מנכ"ל הבלאנקוס, אנחל סאנצ'ס, והמתיחות עם פלורנטינו פרס נותרה מאחור.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי