ראקיטיץ' זועם: "אני אחליט על העתיד שלי, אני לא שק תפוחי אדמה"

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Aitor Alcalde/Getty Images

קשר ברצלונה שנדחק לספסל כועס על המועדון: "אני אהיה היכן שאהיה מוערך. הוכחתי בחמש השנים האלה שתמיד אפשר לסמוך עלייך". וגם: הביקורת הסמויה להנהלה, פתרון לסיום העונה והחלום לזכות בליגת האלופות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

איבן ראקיטיץ' חווה עונה קשה. הקשר הקרואטי שהגיע לברצלונה בקיץ 2014 היה שחקן חשוב לאורך כל הדרך ותמיד חצה את רף 50 ההופעות. והעונה הכל השתנה. ראקיטיץ' הפך לשחקן ספסל, לא נספר ברוב המשחקים הגדולים ולא פעם הביע את תסכולו בפני התקשורת. וכך קרה גם הבוקר (שני) בראיון ל"מונדו דפורטיבו".

הקשר לא אוהב את סימן השאלה לגבי עתידו ומבקש מהמועדון לכבד אותו. ראקיטיץ אמר: "אני לא שק תפוחי אדמה", אמר. אני אהיה זה שאחליט על עתידי. עוד אמר: "אני רוצה להיות איפה שאהיה מוערך. אם זה כן – מעולה, ואם לא – אז במקום שאני אקבע וארצה להיות בו".

"הראיתי בחמש בשנים האחרונות שתמיד אפשר לסמוך עלייך. עשיתי הרבה דברים טובים כאן עם הרבה שחקנים ומאמנים שונים. אני מאמין ביכולת שלי" חוזהו של הקשר מסתיים ב-2021. בחורף, כך דווח, הוא דחה הצעה מיובנטוס והתעקש להישאר. נראה שהפעם אין מנוס מעזיבה, כשמי שהוזכרה לגביו היא סביליה, קבוצתו הראשונה בספרד.


פתרון: " הרצון ללכת להתאמן הוא לא הצהריים אלא כבר אתמול, אבל צריך לחכות. המצב כאן לא טוב. אני מקווה שיהיה אפשר לחדש את הליגה וכמובן את ליגת האלופות ולא לשחק לעיני יציעים ריקים".

השאיפות של ברצלונה: "יש לנו רצון עז לחזור לשחק כדורגל. אנחנו רוצים לראות את חברי הקבוצה, לחזור לאימונים ולסיים את העונה עם שני תארים גדולים. זו תהיה שמחה ענקית לכל האוהדים".

ההנהלה והמאבקים הפנימיים: "אני לא יודע לגבי הפרטים, כמו כולם, אני מקווה שאוכל לבטוח באנשים שנמצאים בתוך המועדון ושנירגע מכל ממה שקרה ונשכח מזה. מכיוון שכעת מה שאנחנו צריכים זה להיות מאוחדים".


איבן ראקיטיץ'. דורש כבוד (Gettyimages)

חוזהו של הקשר מסתיים ב-2021. בחורף, כך דווח, הוא דחה הצעה מיובנטוס והתעקש להישאר. נראה שהפעם אין מנוס מעזיבה, כשמי שהוזכרה לגביו היא סביליה, קבוצתו הראשונה בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי