בספרד חשפו: הדילמה הענקית של זידאן לקראת הקיץ

זינדין זידאן
זינדין זידאן | David Ramos/Getty Images

לפי "אס", ריאל רוצה את פוגבה והולאנד אך לא תוכל להחתים את שניהם בקיץ. המאמן חולם על הקשר הצרפתי בעוד הנשיא פרס מתנגד. במועדון מבינים שיש בעיה בהתקפה אך שוקלים לתת עוד צ'אנס ליוביץ'. ומה עם הזאר?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד עדיין לא יודעת מתי תחודש העונה הנוכחית אך בבירת ספרד כבר מתכננים את העונה הבאה. בעוד די ברור שהפנטזייה הגדולה של המועדון – צירופו של קיליאן אמבפה, תיאלץ להידחות לפחות עד לקיץ הבא – נראה שבבלאנקוס יש התלבטות אחת רצינית. המאמן זינדין זידאן והנשיא פלורנטינו פרס חלוקים לגבי שני שחקנים.

"השאלה הגדולה היא כזו: פול פוגבה או ארלינג הולאנד", נכתב חגיגית ב"אס" המזוהה עם המועדון. אלו שתי העמדות שריאל רוצה לחזק יותר מכל בסגל שלה. נכתב כי במצב הנוכחי לאחר משבר הקורונה, ריאל לא תוכל לצרף את שניהם על אף שהיא מקווה למכור את חאמס רודריגס וגארת' בייל ושחקנים נוספים בסגל.

פוגבה הוא חלום גדול של זידאן שניסה להחתימו כבר פעמיים. הנשיא פרס, שלפי הדיווחים הטיל בקיץ וטו על העברתו ממנצ'סטר יונייטד בסכום עתק – ממשיך להתנגד על אף שכעת זה נראה זמן אידיאלי שכן הוא מסיים את חוזהו ב-2021 ולא צפוי לחתום על חוזה חדש בשורות האנגלים. פוגבה העביר מסרים שייתן עדיפות לריאל אך הוא רוצה לקבל איתות שרוצים אותו.

כמו כן, בקבוצה מבינים שיש בעייה גדולה בהתקפה ולפי הדיווחים הנשיא רוצה לראות עוד חלוץ. במועדון לא החליטו האם לתת אמון בלוקה יוביץ' שהגיע רק הקיץ ב-60 מיליון יורו. למרות העונה המאכזבת שלו – שני שערים בלבד ב-24 הופעות – הרי שמדובר בשחקן צעיר מאוד. בקבוצה חושבים שמגיעה לו הזדמנות שנייה. כמו כן, זידאן מאמין מאוד במרקו אסנסיו שעתיד לחזור מפציעה בקרוב וכן באדן הזאר שאת רוב העונה החמיץ בגלל פציעה. נזכיר כי בגרמניה הכחישו את הדיווחים לפיהם להולאנד, שכבש 40 שערים העונה, יש סעיף יציאה בקיץ ב-75 מיליון יורו. מי שכמובן מחכך ידיים בהנאה הוא מינו ראיולה שמשמש כסוכנם של הקיץ, וקשה להתעלם מהציטוטים שסיפק לתקשורת הספרדית לא מזמן.

אגב, בחזרה להזאר, המועדון קיבל חדשות טובות שכן לפי דבריו של רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה, הקשר יכול לחזור לאימוני ריצה כבר בימים הקרובים: "אנחנו מעודכנים לגבי מצבו, הוא לא סובל מכאבים. למזלו הניתוח התבצע בדיוק בזמן – לפני שהקורונה החמירה".

אדן הזאר. חדשות טובות לריאל (Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי