עדיין לא מוותר: כך ניימאר מתכנן לחזור לברצלונה

ניימאר
ניימאר | SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images

השחקן היקר בעולם צפוי לסרב להצעת החוזה המשודרגת עד 2025 ולהודיע ללאונרדו על כוונתו לעזוב את פריז סן ז'רמן. האלופה הספרדית תציע טרייד שיכלול מספר שחקנים על מנת להשלים את המעבר

(גודל טקסט)

למקרה שהתגעגעתם ולא שמעתם מספיק על ניימאר בימים האחרונים, אז ב'ספורט' הקטאלוני שוב כתבו על הרצון של הברזילאי לעזוב את פריז סן ז'רמן הקיץ לברצלונה וטענו שניימאר הכין תוכנית כדי לקדם את המו"מ בין שני המועדונים.

ניימאר ששוהה בימים אלו במולדתו בברזיל, אמור לחזור לעיר האורות במאי ולהודיע למנהל המקצועי לאונרדו שהוא מתכוון לסרב להצעת החוזה המשודרגת שקיבל עד 2025 ולבקש לעזוב לקאמפ נואו בתום העונה.

ברצלונה שהפיקה לקחים מהעונה שעברה, לא תיזום במהרה את המשא ומתן מול פריז סן ז'רמן ומחכה שניימאר יהיה זה שיעשה את הצעד הראשון ויביע באופן פומבי את רצונו להגיע לברצלונה. מיד לאחר מכן תגיע ההצעה הרשמית מצידה.

עם זאת ממשיכים לטעון בספרד כי לברצלונה אין האמצעים הכספיים כדי להביא את ניימאר בחזרה ואחרי שהחליטה שלא להפעיל את סעיף מספר 17 בחוקי ההעברות של פיפ"א, במועדון מקווים שהשחקן היקר בעולם ישוב לבירת קטאלוניה דרך טרייד שעשוי להעביר את סמואל אומטיטי, עוסמאן דמבלה, איבן ראקיטיץ', פיליפה קוטיניו או אנטואן גריזמן לאלופת צרפת.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי