"בארסה ואינטר קרובות מאוד לסיכום על העברת לאוטרו מרטינס"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Marco Luzzani / Stringer

נמצאה הנוסחה לצירוף החלוץ? כותרת ענקית בשער "ספורט" - אלופת ספרד תשלם 60 מיליון יורו יחד עם שני שחקנים נוספים (אחד מהם יהיה כנראה וידאל). המאמן סטיין: "אני ממש לא אחד המאמנים הגרועים שהגיעו לכאן"

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

במקביל לציפייה לשוב לאימונים במתכונת מצומצמת, בברצלונה כבר חושבים גם על בניית הסגל בעונה הבאה ורוצים להמשיך במסורת של צירוף כוכב נוסף לחלק הקדמי. אתמול (שני) נכתב כי ניימאר יעשה הכל כדי לחזור למועדון ויהיה מוכן לעשות וויתורים גדולים, אך ההעברה הזו נראית מסובכת. אפשרות סבירה יותר, כך טוענים הבוקר (שלישי) בספרד היא צירופו של לאוטרו מרטינס, חלוצה של אינטר שגם שמו עלה לא אחת בהקשר של אלופת ספרד. האם הפעם נמצאה הנוסחה?

החלוץ הצעיר מחזיק בסעיף שחרור בגובה 111 מיליון יורו ובארסה לא יכולה לשלם זאת, ולכן מסתמנת עסקה אחרת: האלופה תשלם 60 מיליון יורו עבור החלוץ ותוסיף עוד שני שחקנים לנראזורי, כשאנטוניו קונטה ייצטרך לאשר זאת. לפני ימים אחדים דווח כי אינטר רוצה סכום גבוה ובמזומן. בסבירות גבוהה, אחד מהם יהיה הקשר הצ'יליאני ארתור וידאל שהיה מועמד להצטרך לאיטלקים הן בקיץ האחרון והן בחלון ההעברות בחודש ינואר. "בארסה ואינטר קרובות מאוד להסכם", נכתב בשער עיתון "ספורט".

עוד בבארסה, המאמן קיקה סטיין הצהיר: "אני ממש לא אחד מהמאמנים הגרועים שהגיעו לכאן. אני חיי כדורגל במשך 40 שנה וזו פריבילגיה גדולה מאוד. זו הסיבה שהגעתי לכאן. כדורגל זה הדבר שמשך אותי יותר מכל. אני מקווה להמשיך לעשות זאת עוד הרבה שנים".

כמו כן הוא סיפר שוב על הערצתו ליוהאן קרויף: "עד שראיתי את בארסה של קרויף לא ממש הייתי מודאג לגבי הטקטיקה, יצאתי למגרש ושיחקתי, לא ייחסתי לכך חשיבות. אהבתי את מה שהם עשו. המאמנים היו מאוד הגנתיים, היו מבקיעים והמטרה הייתה רק למנוע מהיריב שישווה, זה היה משעמם. אני זוכר שרצנו 80 דקות אחרי הכדור בעוד בארסה הייתה אחרת".

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי