סטיין ענה לקורטואה: "אם הליגה לא תתחדש, הגיוני שנוכתר כאלופים"

זינדין זידאן, קיקה סטיין
זינדין זידאן, קיקה סטיין | JAVIER SORIANO / AFP

לאחר ששוער ריאל מדריד טען שלא יהיה הוגן להעניק לקטלונים את התואר אם עונת 2019/20 תתבטל, מאמן ברצלונה טען: "גם אני לא רוצה לזכות בצורה כזו, רוצה לנצח את כל המשחקים גם בליגת האלופות"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

החל מהיום (רביעי) קבוצות הליגה הספרדית יתייצבו בזו אחר זו לבדיקות קורונה, במטרה שהאור הירוק מהממשלה לחידוש הליגה יבוא לידי ביטוי בחידוש האימונים ובתקווה לחזרה לאצטדיונים בחודש הבא, אבל בספרד עדיין מרחפת באוויר השאלה האם ניתן יהיה להשלים את עונת 2019/20 – ואם לא, כיצד להכריע את גורל האליפות. 

כידוע, במחזור האחרון לפני היציאה ל"פגרת הקורונה" הכפויה, ריאל מדריד הפסידה לבטיס, בסך הכל שבוע אחרי שניצחה את ברצלונה באל-קלאסיקו ועלתה לפסגה, ובכך אפשרה לברצלונה לכבוד מחדש את המקום הראשון והקטלונים הם שמאז נמצאים בראש הטבלה. ולמרות זאת, כששוער הבלאנקוס טיבו קורטואה נשאל אתמול על תרחיש בו הליגה לא תוכל להגיע לסיומה, הוא טען כך: "סיימנו מול ברצלונה בתיקו בסיבוב הראשון וניצחנו בסיבוב השני, הוכחנו שאנחנו טובים יותר ולא הוגן יהיה לתת לה את האליפות".

הבוקר הגיעה תגובת ברצלונה, בשם המאמן קיקה סטיין: "אני לא רוצה לזכות באליפות בצורה כזו, אבל ההיגיון אומר שאם הליגה לא תתחדש, המיקומים צריכים להישאר כמו שהם", אמר המאמן והזכיר מי מוליכה את הליגה, "אנחנו כולנו רוצים שהעונה תוכרע על הדשא ושנזכה באליפות על ידי כך שננצח משחק אחר משחק, בדיוק כמו בליגת האלופות", הבהיר המאמן.

כאמור לעיל, היום יחלו בדיקות קורונה בין המועדונים בספרד והקבוצה הראשונה ששחקניה יעברו את ההליך תהיה ברצלונה. בדומה להליך בגרמניה, כל השחקנים, עובדי הצוות והמועדון יתייצבו למתחם האימונים לבדיקות קורונה והאימונים יוכלו להתחדש רק לאחר שכל השחקנים יימצאו שליליים לנגיף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי