ראקיטיץ' חשף: "מסי משוגע על כדורגל, הידע שלו כל כך רחב"

איבן ראקיטיץ', ליאו מסי
איבן ראקיטיץ', ליאו מסי | Martin Rose / Staff

בראיון באוסטריה, קשר ברצלונה סיפר שהפרעוש "לא סובל להפסיד" והבהיר כי "הוא רעב כמו לפני 15 שנה". על עתידו: "כשאני חותם על חוזה, הרעיון הוא תמיד לסיים אותו. אני שמח בבארסה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בצל השמועות הרבות על עזיבת ברצלונה, הקשר איבן ראקיטיץ' העניק הבוקר (שישי) ראיון לתקשורת האוסטרית והבהיר: "אני פה שש שנים, הספקולציות באות והולכות, כך שהתרגלתי לזה כבר".

כידוע, לקשר בן ה-32 חוזה עד תום העונה הבאה בברצלונה, אך הוא אינו נשמע מודאג לגבי עתידו: "כשאני חותם על חוזה, הרעיון הוא תמיד לסיים אותו. אם מסיבה כזו או אחרת זה לא מתאים, נשב בצורה מסודרת ונדבר על כך. אני שמח בברצלונה, אז אין סיבה שאחשוב בשלב זה על מקומות אחרים".

חזרה אפשרית לסביליה, שהוזכרה לאחרונה כמועמדת רצינית לצרפו: "אתה לעולם לא יכול לדעת מה יהיה", ענה ראקיטיץ' בחיוך. "במקצוע כמו כדורגל אתה תמיד צריך להיות מוכן. כרגע, כמו שכבר אמרתי, יש לי חוזה בברצלונה ואני מרוכז בהצלחתה".

התחרותיות של מסי: "הוא לא יאומן; אפילו במשחקון באימון הוא לא סובל להפסיד. הוא נחוש לנצח ותמיד נלהב כשהוא על כר הדשא. הוא רעב כמו לפני 15 שנה". ראקיטיץ' סיפר כי הפרעוש חובב מושבע של הענף: "ליאו משוגע על כדורגל. הידע שלו כל כך רחב, שתמיד אפשר לדבר איתו על כדורגל. הוא יודע ומבין המון, גם מעבר לליגה הספרדית".


שונא להפסיד. ליאו מסי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי